X-rygere hjælp mig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

Kløver

LilleLene skriver:

lad os håbe det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

snøvsen

Jeg holdt op med at ryge for ca. 8 år siden. Jeg manglede det kun, når jeg skulle snakke i telefon. Så telefonregningen faldt drastisk, da jeg holdt med at ryge  men synes egentlig hurtigt, at trangen forsvandt.

Jeg er nu den største antiryger og kunne aldrig drømme om at starte igen. Jeg er den slags, der gerne kommenterer på, når folk har været ude og ryge, hvor grimt de lugter

Min mand er først stoppet for et halvt år siden. Så han har helt sikkert haft det hårdt 

Anmeld

25. marts 2013

LilleLene

snøvsen skriver:

Jeg holdt op med at ryge for ca. 8 år siden. Jeg manglede det kun, når jeg skulle snakke i telefon. Så telefonregningen faldt drastisk, da jeg holdt med at ryge  men synes egentlig hurtigt, at trangen forsvandt.

Jeg er nu den største antiryger og kunne aldrig drømme om at starte igen. Jeg er den slags, der gerne kommenterer på, når folk har været ude og ryge, hvor grimt de lugter

Min mand er først stoppet for et halvt år siden. Så han har helt sikkert haft det hårdt 

jeg syntes også det stinker når folk HAR røget, men lige når de ryger mmmmmh

men bagefter føj for pokker ! og når vi har været hos nogle der ryger, skifter jeg tøj og går i bad så snart jeg kommer hjem, for man stinker jo langt væk

Anmeld

25. marts 2013

tarkoflen

Jeg har ikke selv røget, men vil bare sige, at det er MEGA sejt at du hænger i og ikke giver efter

Anmeld

30. marts 2013

Lauras mor

LilleLene skriver:

min mor har også været røgfri i 21 år, og kan sadig godt få lyst, men det forsvinder efter 2 sek

sådan havde jeg det også i starten, men lige i tiden blive jeg totalt sur, som når man har abstinenser... HVer gang min kæreste ryger, for jeg lyst til endten at slå op eller starte selv :/

syntes det er lige voldsomt nok :/

Daniel er lige begyndt igen, og jeg har SÅ meget lyst til også at gøre det! Synes det er unfair at han må,

Jeg har endda røget to smøger, så lidt viljestyrke har jeg pt

Men skal ikke begynde igen - vil ikke udsætte Laura, og hendes kommende søskende, for det! Tænk sådan når du får lyst <3

Anmeld

30. marts 2013

LilleLene

Lauras mor skriver:

Daniel er lige begyndt igen, og jeg har SÅ meget lyst til også at gøre det! Synes det er unfair at han må,

Jeg har endda røget to smøger, så lidt viljestyrke har jeg pt

Men skal ikke begynde igen - vil ikke udsætte Laura, og hendes kommende søskende, for det! Tænk sådan når du får lyst <3

gør jeg også men hold op det er hårdt

Du har da også været holdt længe skat ?

Anmeld

30. marts 2013

Lauras mor

LilleLene skriver:

gør jeg også men hold op det er hårdt

Du har da også været holdt længe skat ?

Ja, 3 år til august men forstår godt det er hårdt! men hold ud - andre x-rygere har garanteret mig, at det blir bedre

Anmeld

30. marts 2013

LilleLene

Lauras mor skriver:

Ja, 3 år til august men forstår godt det er hårdt! men hold ud - andre x-rygere har garanteret mig, at det blir bedre

hvorfor er daniel begyndt igen ?

Anmeld

30. marts 2013

Lauras mor

LilleLene skriver:

hvorfor er daniel begyndt igen ?

Han ville meget gerne begynde igen Han stoppede kun fordi han havde lovet mig det, dengang jeg blev gravid

Anmeld

30. marts 2013

LilleLene

Lauras mor skriver:

Han ville meget gerne begynde igen Han stoppede kun fordi han havde lovet mig det, dengang jeg blev gravid

okaay... Bliver du så også mega sur når han ryger ? :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.