X-rygere hjælp mig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.803 visninger
46 svar
1 synes godt om
24. marts 2013

LilleLene

Hvor længe kunne i blive cranky pga abstinenser ??

den 10/4 i år har jeg været røgfri  1½ år.... Jeg bliver pisse sur når jeg får lyst til at ryge, og tænker på at begynde igen hver eneste dag

Nogle der er oplevet det samme efter den tid ?? (ved godt at man altid vil have "lyst" oppe i hovedet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

wamse

LilleLene skriver:

Hvor længe kunne i blive cranky pga abstinenser ??

den 10/4 i år har jeg været røgfri  1½ år.... Jeg bliver pisse sur når jeg får lyst til at ryge, og tænker på at begynde igen hver eneste dag

Nogle der er oplevet det samme efter den tid ?? (ved godt at man altid vil have "lyst" oppe i hovedet)

Jeg synes de første 2 år var de værste

Anmeld

24. marts 2013

Joan ( Smallie )

Åh jeg har været røgfri i over 3 år nu og jeg kan stedig godt savne at ryge rigtig meget. Det er specielt galt når jeg kommer i noget hvor jeg nomalt ville tænde en smøg. Så jeg tror det kan blive ved længe men tyggegummi hjælper mig meget

Anmeld

24. marts 2013

LilleLene

wamse skriver:

Jeg synes de første 2 år var de værste

så har jeg noget tid endnu

Anmeld

24. marts 2013

wamse

LilleLene skriver:

så har jeg noget tid endnu

Jeg har været røgfri i 8 år til juni, men kan stadig godt få trangen til en smøg
Men det er ikke så slemt, som de 2 første år

Anmeld

24. marts 2013

LilleLene

Joan ( Smallie ) skriver:

Åh jeg har været røgfri i over 3 år nu og jeg kan stedig godt savne at ryge rigtig meget. Det er specielt galt når jeg kommer i noget hvor jeg nomalt ville tænde en smøg. Så jeg tror det kan blive ved længe men tyggegummi hjælper mig meget

men er det så meget at du bliver sur ?

Anmeld

24. marts 2013

LilleLene

wamse skriver:

Jeg har været røgfri i 8 år til juni, men kan stadig godt få trangen til en smøg
Men det er ikke så slemt, som de 2 første år

min mor har også været røgfri i 21 år, og kan sadig godt få lyst, men det forsvinder efter 2 sek

sådan havde jeg det også i starten, men lige i tiden blive jeg totalt sur, som når man har abstinenser... HVer gang min kæreste ryger, for jeg lyst til endten at slå op eller starte selv :/

syntes det er lige voldsomt nok :/

Anmeld

24. marts 2013

Joan ( Smallie )

LilleLene skriver:

men er det så meget at du bliver sur ?

Nej ikke mere men er god til at stå tæt på folk når de tænder en smøg for de lugter godt endnu Og så er ejg så heldig at min mand ikke ryger så det er nok nemmer for mig tror jeg

Anmeld

24. marts 2013

LilleLene

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej ikke mere men er god til at stå tæt på folk når de tænder en smøg for de lugter godt endnu Og så er ejg så heldig at min mand ikke ryger så det er nok nemmer for mig tror jeg

ja det er fandme svært at han ryger

Anmeld

24. marts 2013

Joan ( Smallie )

LilleLene skriver:

ja det er fandme svært at han ryger

Ja kan jeg godt forstå du syntes.

Ryger han inde?

Men søn sagde til mig da han var 2 år han kunne ikke li mi når jeg røg og det gjorde sku ondt og så holdt jeg dagen efter og det er det der har gjort jeg har holdt mig i skindet.

Jeg syntes det der med at man har lyst til at ryge kommer i perioder og vil helt klart give de andre ret i at de første 2 år er de væreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.