X-rygere hjælp mig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

LilleLene

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja kan jeg godt forstå du syntes.

Ryger han inde?

Men søn sagde til mig da han var 2 år han kunne ikke li mi når jeg røg og det gjorde sku ondt og så holdt jeg dagen efter og det er det der har gjort jeg har holdt mig i skindet.

Jeg syntes det der med at man har lyst til at ryge kommer i perioder og vil helt klart give de andre ret i at de første 2 år er de væreste.

nej nej, det "stoppede" vi med inden jeg stoppede (der begyndte vi kun at ryge ud af vindue i køkkenet)

Så blev jeg gravid og stoppede øjeblikkeligt, han stoppede på et tidspunkt, men begyndte igen pga flyttestress... Han lovede at stoppe når lillemanden blev født, nu bliver han snart 10 mdr o han ryger stadig :/

Han ryger ikke så ofte når han er hjemme (hvilket er skønt) men når han gør det, bliver jeg mega sur og jaloux og har lyst at tænde en smøg :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Joan ( Smallie )

LilleLene skriver:

nej nej, det "stoppede" vi med inden jeg stoppede (der begyndte vi kun at ryge ud af vindue i køkkenet)

Så blev jeg gravid og stoppede øjeblikkeligt, han stoppede på et tidspunkt, men begyndte igen pga flyttestress... Han lovede at stoppe når lillemanden blev født, nu bliver han snart 10 mdr o han ryger stadig :/

Han ryger ikke så ofte når han er hjemme (hvilket er skønt) men når han gør det, bliver jeg mega sur og jaloux og har lyst at tænde en smøg :/

ah det er også rigtig øv for dig.

Men det eneste ejg kan sige til dig er hold ud du bliver glad for det i længden og det væreste er overstået. Hvis det er helt galt så kan enten tyggegummi eller en gang tandbøstning tage meget af trangen

Anmeld

25. marts 2013

LilleLene

Joan ( Smallie ) skriver:

ah det er også rigtig øv for dig.

Men det eneste ejg kan sige til dig er hold ud du bliver glad for det i længden og det væreste er overstået. Hvis det er helt galt så kan enten tyggegummi eller en gang tandbøstning tage meget af trangen

tak for rådet

Anmeld

25. marts 2013

FruK

LilleLene skriver:

Hvor længe kunne i blive cranky pga abstinenser ??

den 10/4 i år har jeg været røgfri  1½ år.... Jeg bliver pisse sur når jeg får lyst til at ryge, og tænker på at begynde igen hver eneste dag

Nogle der er oplevet det samme efter den tid ?? (ved godt at man altid vil have "lyst" oppe i hovedet)

Nej, man vil ikke nødvendigvis altid have lyst - heller ikke oppe i hovedet. Jeg er sluppet helt af med min lyst og er nok blevet rn lidt hysterisk eks-ryger. Jeg kan SLET ikke ha' lugten... 

Men jeg vil også sige at der nok gik et par år før jeg holdt op med at have lyst. Efter det festrøg jeg lidt, men var kommet så langt at jeg ikke havde lyst andet end til fest.

Og nu, mange år efter, kunne jeg ikke drømme om at røre det. Det er sindssygt hårdt at stoppe. Jeg prøvede selv flere gange. Men når det lykkes, er det besværet værd! 

Anmeld

25. marts 2013

FruK

LilleLene skriver:

Det er altså også tarveligt, når du er holdt op. Han burde som minimum støtte dig og lade være at ryge i nærheden af dig, hvis han ikke har rygrad nok til at holde sit eget løfte. 

Anmeld

25. marts 2013

LilleLene

FruK skriver:

Det er altså også tarveligt, når du er holdt op. Han burde som minimum støtte dig og lade være at ryge i nærheden af dig, hvis han ikke har rygrad nok til at holde sit eget løfte. 

tak for svar

Han gør også alt for ikke at ryge når jeg er der, men når han går fordi han liige skal et eller andet... Eller skal med sin far ud i haven og kigge på noget, så ved jeg jo at han ryger...

Og bare det at jeg VED at han står og ryger, kan pisse mig af det er bare super irriterende, for det gør at jeg ofte starter en diskussion med ham, så ender i et skænderi men kan bare ikke lade det ligge

Anmeld

25. marts 2013

Kløver

Det hjalp mig at holde fast i tanken om at de fysiske abstinenser hurtigt er ude af kroppen og tænke det kun er psykisk. Min mand er ryger og røg inde og selv nu hvor det er 5.5 år siden jeg stoppede, kan jeg få lyst engang imellem, men slår tanken væk med at jeg ved kroppen ikke er afhængig og hvor grimt røgen lugter og smager.
Men det er hårdt at stoppe og flot du har holdt ud så længe

Anmeld

25. marts 2013

LilleLene

Maja84 skriver:

Det hjalp mig at holde fast i tanken om at de fysiske abstinenser hurtigt er ude af kroppen og tænke det kun er psykisk. Min mand er ryger og røg inde og selv nu hvor det er 5.5 år siden jeg stoppede, kan jeg få lyst engang imellem, men slår tanken væk med at jeg ved kroppen ikke er afhængig og hvor grimt røgen lugter og smager.
Men det er hårdt at stoppe og flot du har holdt ud så længe

tak

jeg har det også sådan at jeg ikke vil "snydes" af min hjerne, for ved jo at jeg ikke har brug for det

puha håber det snart bliver nemt igen

Anmeld

25. marts 2013

Kløver

LilleLene skriver:

tak

jeg har det også sådan at jeg ikke vil "snydes" af min hjerne, for ved jo at jeg ikke har brug for det

puha håber det snart bliver nemt igen

Det skal nok komme med tiden

Anmeld

25. marts 2013

LilleLene

Maja84 skriver:

Det skal nok komme med tiden

lad os håbe det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.