Manglende afførring ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

mortilnoahogmelina

Jeg ville droppe lactolose og i stedet givet movicol da det binder væsken til afføringen . Så ville jeg tage til zoneterapi . Jeg ville kun give syrnet mme i en 14 dage en måned . Derefter ville jeg give blå allomin ca 3 flasker om dagen og resten syrnet .
Jeg ville aldrig give alm nan min søn fik det og fik forstoppelse .
Jeg har været her to gange med begge mine børn . Så jeg kender frustrationen bekymringer osv .
Skriv endelig jeg har en del erfaring .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

mortilnoahogmelina

Nadja+Baby+2012 skriver:

Prøv at give 5 ml 1 gang dagligt.. Det hjalp her.

julie får os nan og grøn allomin.. Du må ikke give ren grøn når han er under 6 mdr.. Skift imellem dem, så hver 2. Flaske er grøn.. Prøv os at give lidt vand indimellem (udrn at det går ud over hans mælkeindtag)..

du kan os prøve at tage 2-3 svesker og dække dem med vand, koge dem møre, mose dem let med en gaffel (husk let) også give noget af vandet (ikke mosen).. Det virkede os her, og fik grønt lys af lægen..

Jo du må gerne give ren syrnet mme ved alle måltider selvom de er under 6 måneder . Især hvis dit barn døjer i stor stil med mave problemer .

Anmeld

24. marts 2013

Mother-love

Vi brugte kun syrnet til Isabella da det med at skifte imellem alm. Og syrnet ikke var godt nok. Samtidig gav vi bio gaia dråber. Og da vi startede på det hjalp det. Derefter havde hun ikke problemer med afføring særlig tit.

Anmeld

24. marts 2013

Kamilla-m

simone_jacobsen skriver:

Min dreng på 9 uger har ikke skidt, af sig selv, i 3-4 dage nu. Jeg har, i går, stimuleret ved endetarmsåbningen så han har kunne komme af med noget. Han får 5 ml Lactulose om dagen (2 ml morgen og 3 ml aften) endvidere både cykler, massager og strækker og masser vi med hans ben og mave. Og han får også Mylicon dråber pga luft. Han aser og kæmper, græder og skriger, og slår nogle seriøse prutter, men ingen afføring ??

Han bliver suppleret efter hvert måltid og vi bruger skiftevis Allomin syrnet og NAN.
Sådanne har det været i 14-21 dages tid nu!

Råd, vejledning og alt andet bliver påskønnet

prøv med NANha1 - den sku hjælpe med hård mave, det giver min kusine hendes dreng på 9 uger, og han døjer også med maven. det har dog hjulpet riiiiiiigtig meget,
min lille pige på 5 uger døjer med gylp ( så jeg du skrev din også gjorde ) og hendes kan man faks ikke engang kalde gylp - hun brækkede sig i lårfede stråler efter hvert måltid, vi fik af speren afvide hun skulle have gul alomin, og det har hulpet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.