Ih sikken dejlig dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

La´chrissen

Her har den været aktiv.

Startede dagen med hunde træning. Og så en times puls spinning. Pyh. Så lidt tøjvask mm. Men resten af dagen er der også dømt afslapning.
Men er blevet så afhængig af træning, at det føles helt forkert ikke at lave noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
bøllen skriver:

Her gik formiddagen med at dase :-)

over middag tog jeg med den store knægten til gymnastik opvisning - han går til spring og der var afslutnings opvisning idag . Vi er lige landet og kræfterne sluppet op så sofaen er hoppet på ryggen af mig

Thea går også til gymnastik, og er ret vild med! Dog er hun nu begyndt at snakke om at hun vil gå til dans, så vi bliver nok nød til at vælge om det bliver det ene eller det andet! 

Gym opvisning er ret sjovt at se på! Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

Benjamins'mor

StineW79 skriver:

Hvor er det fedt at i har så meget ud af hinanden! Tænker ind i mellem på hvordan det bliver med thea og alberte, når nu der er 4 års forskel på dem! Vh stine

Der er 5 år mellem mig og min søster. Og det er simpelthen så rart, vi får rigtigt meget ud af hinanden. Elsker at have besøg af hende og hun elsker at komme på besøg her og få noget søster tid.

Anmeld

26. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StineW79 skriver:

Var i hjemme da det skete?? Brand er nærmest mit værste mareridt! 

Bare det at tænke på at alt er væk, som man har skabt sammen, må være så hårdt!! Vh stine

Ja jeg var inde på min drengs værelse for at putte ham. Det er også super hårdt at se ens hjem i flammer. For det er jo ikke bare en lejlighed. 

Anmeld

28. marts 2013

Steph_Laurits

mor:) skriver:

Ja jeg var inde på min drengs værelse for at putte ham. Det er også super hårdt at se ens hjem i flammer. For det er jo ikke bare en lejlighed. 

Puuuuha 

Udbrændte det helt?
Ved I hvordan det startede?

Det er min værste frygt!
Af og til når jeg går i seng, så ligger jeg faktisk og bliver lidt "panisk" over "hvad nu hvis mens jeg sover" osv.!

Anmeld

28. marts 2013

@BRUGER

StineW79 skriver:

Ja sikken en dejlig dag, det er i dag!

Jeg fik lov til at sove længe! ( 8.30)

Thea har en veninde på besøg og de har gjort badeværelset "rent" i deres leg, så nu er alle gulve og skabe da blevet vasket af

Vi har farvet påskeæg til frokosten.

Vi venter på at de første boller med marcipan og chokolade kommer ud af ovnen.

Og kærsten er ved at male thea nye værelse, i farven "Tryllestøvs farve" Og ja det bliver lysserødt!

Og alberte tager sig en dejlig lang middagslur, mens jeg sidder i den gode stol og slapper af! 

Hva laver i, i dag?? Vh stine

Skønt at læse, altid dejligt når nogen har en rigtig dejlig dag, og den lød virkelig også god 

Jeg har fået lov at sove til klokken 10.00 :-), mens manden tog sig af vores datter.. Klokken 12.30 kørte vi hjem til min søster og var der ca. ved en et-tiden, og hun havde lamme steg klar i ovnen, samt en lækker tomat salat i køleskabet, kartoffler og selvfølgelig tun mouss til foret :-D mens vi ventede på stegen blev færdig, tog vi alle børnene (min søster's datter på 3år, min lillesøster på 3år og så vores datter på 1år) og gik ned til legepladsen hvor vi alle rigtig fik grint, og vi gemte påskeæg til de to "store" tøser :-D rigtig dejlig dag her også 

Anmeld

28. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StephanieJ skriver:

Puuuuha 

Udbrændte det helt?
Ved I hvordan det startede?

Det er min værste frygt!
Af og til når jeg går i seng, så ligger jeg faktisk og bliver lidt "panisk" over "hvad nu hvis mens jeg sover" osv.!

køkkenet er helt udbrændt. Resten er totalskadet. Dvs. alt skal erstattes grundet røg- og sodskader. Det kan desværre ikke bare vaskes 

det er virkelig også mit værste mareridt nu. fremover skal jeg have de der forbundet til hinanden røgalarmer. 

Åbenbart køleskabet der var årsagen... var slet ikke klar over den kunne det. 

Anmeld

28. marts 2013

StineW79

@BRUGER skriver:

Skønt at læse, altid dejligt når nogen har en rigtig dejlig dag, og den lød virkelig også god 

Jeg har fået lov at sove til klokken 10.00 :-), mens manden tog sig af vores datter.. Klokken 12.30 kørte vi hjem til min søster og var der ca. ved en et-tiden, og hun havde lamme steg klar i ovnen, samt en lækker tomat salat i køleskabet, kartoffler og selvfølgelig tun mouss til foret :-D mens vi ventede på stegen blev færdig, tog vi alle børnene (min søster's datter på 3år, min lillesøster på 3år og så vores datter på 1år) og gik ned til legepladsen hvor vi alle rigtig fik grint, og vi gemte påskeæg til de to "store" tøser :-D rigtig dejlig dag her også 

Årh det lyder lækkert. Elsker lam, får det tit på grillen om sommeren!

Altid godt med æggejagt! Thea prøvede det forrie år, i farfars sommerhus, så når vi ellers er deroppe, så går hun lige ruten for at tjekke om haren har været der igen. Men den kommer jo kun til påske  Vh stine

Anmeld

28. marts 2013

Steph_Laurits

køkkenet er helt udbrændt. Resten er totalskadet. Dvs. alt skal erstattes grundet røg- og sodskader. Det kan desværre ikke bare vaskes 

det er virkelig også mit værste mareridt nu. fremover skal jeg have de der forbundet til hinanden røgalarmer. 

Føj

Men I kan vel gemme billeder osv?
Det jeg frygter mest, er alt det med affektionsværdi!

Aaarh, så det kortsluttede?

Anmeld

28. marts 2013

StineW79

Ih det var godt der ik sket noget med jer!! Det er simpelhen så synd for jer!! Håber at i får en rigtig god ny start!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.