Ih sikken dejlig dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
29 svar
10 synes godt om
24. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja sikken en dejlig dag, det er i dag!

Jeg fik lov til at sove længe! ( 8.30)

Thea har en veninde på besøg og de har gjort badeværelset "rent" i deres leg, så nu er alle gulve og skabe da blevet vasket af

Vi har farvet påskeæg til frokosten.

Vi venter på at de første boller med marcipan og chokolade kommer ud af ovnen.

Og kærsten er ved at male thea nye værelse, i farven "Tryllestøvs farve" Og ja det bliver lysserødt!

Og alberte tager sig en dejlig lang middagslur, mens jeg sidder i den gode stol og slapper af! 

Hva laver i, i dag?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Sikke en dejlig dag. Det lyder bare så hyggeligt. 

Vi hygger hos farmor/farfar da vores lejlighed brændte 

Men vores dreng elsker at være hos farmor og farfar og deres hund han løber rundt og siger hundens navn Nanna dagen lang 

Anmeld

24. marts 2013

MortilElias2010

StineW79 skriver:

Ja sikken en dejlig dag, det er i dag!

Jeg fik lov til at sove længe! ( 8.30)

Thea har en veninde på besøg og de har gjort badeværelset "rent" i deres leg, så nu er alle gulve og skabe da blevet vasket af

Vi har farvet påskeæg til frokosten.

Vi venter på at de første boller med marcipan og chokolade kommer ud af ovnen.

Og kærsten er ved at male thea nye værelse, i farven "Tryllestøvs farve" Og ja det bliver lysserødt!

Og alberte tager sig en dejlig lang middagslur, mens jeg sidder i den gode stol og slapper af! 

Hva laver i, i dag?? Vh stine

Kan ikke rigtig komme ud af sofaen, ser Depotjægerne - men skulle egentlig gøre en masse ting såsom rengøring, op med skraldespanden for enden af vejen, fylde fyr osv. inden manden kommer hjem efter aftensmad hos sine forældre, da han er nede at aflevere sønnike på miniferie i 3 dage i det Sønderjyske. Er da nået så langt som til at vaske tøj og har fundet støvsugeren frem, men endnu ikke sat til  Overspringshandlinger er der nok af  Men er fuldstændig enig i at det da er en fantastisk dejlig solrig dag og nyder den bare indtil jeg ikke kan trække gøremålene længere hvilket er MEGET snart 

Anmeld

24. marts 2013

Nettemor

Lyder som en dejlig dag.

Min weekend har jeg brugt på sofaen med 39-40 i feber. Nu har jeg taget et par panodiler så nu kan jeg faktisk sidde op mere end 5 sek ad gangen...

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

mor:) skriver:

Sikke en dejlig dag. Det lyder bare så hyggeligt. 

Vi hygger hos farmor/farfar da vores lejlighed brændte 

Men vores dreng elsker at være hos farmor og farfar og deres hund han løber rundt og siger hundens navn Nanna dagen lang 

Ej det er da skrækkeligt med jeres lejlighed! Godt der ik skete noget med jer! Hvor længe ska i bo hos dem så?? Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

MortilElias2010 skriver:

Kan ikke rigtig komme ud af sofaen, ser Depotjægerne - men skulle egentlig gøre en masse ting såsom rengøring, op med skraldespanden for enden af vejen, fylde fyr osv. inden manden kommer hjem efter aftensmad hos sine forældre, da han er nede at aflevere sønnike på miniferie i 3 dage i det Sønderjyske. Er da nået så langt som til at vaske tøj og har fundet støvsugeren frem, men endnu ikke sat til  Overspringshandlinger er der nok af  Men er fuldstændig enig i at det da er en fantastisk dejlig solrig dag og nyder den bare indtil jeg ikke kan trække gøremålene længere hvilket er MEGET snart 

Vi er også ret vilde med depotjægerne og håber at der snart kommer nye afsnit!!

Nogle gange trænger man altså også bare til at smide sig i sofaen! 

Det er da dejligt med en lille mini ferie til sønnen. Thea elsker bare at overnatte hos bedsterne! Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

Frejsmor

Iih hvor det lyder hyggeligt, for hele familien..

Jeg har pakket det meste af vores bagage til den lille påskeferie Frej og jeg skal holde hos mormor! Kæresten skal arbejde her mandag-onsdag og dp holder ferie, og da jeg pt. går med den ene arm i slynge, så må vi en tur hjem til mormor og passes..

Lige nu tager jeg et hvil på sofaen, da arm og nakke er lidt træt efter at have pakket..

Anmeld

24. marts 2013

MyLove E

Det lyder som en skøn dag

Elias er ved mormor, så vi er i gang med projekt soveværelse.
Alle skabe er blevet tomt og vasket af. Alt tøj er sorteret og meget er smidt ud ( eller genbrug).

Vi skulle hente Elias her i eftermiddag en gang. men da jeg skrev for at høre hvornår og sagde hvad vi var i gang med sagde min mor, at vi bare kunne hente ham i morgen

Så nu holder vi lige lidt pause og jeg skal lige sove lidt. Og så går vi i gang igen.

I aften skal vi så i biffen og se Cloud Atlas

Anmeld

24. marts 2013

MortilElias2010

StineW79 skriver:

Vi er også ret vilde med depotjægerne og håber at der snart kommer nye afsnit!!

Nogle gange trænger man altså også bare til at smide sig i sofaen! 

Det er da dejligt med en lille mini ferie til sønnen. Thea elsker bare at overnatte hos bedsterne! Vh stine

Det går virkelig ikke særlig godt herhjemme med at komme ud af sofaen  Er kun nået til at hænge bruseforhængene op og håndklæder hehehe men tænker også at jeg nu har påskeferien i 10 dage så jeg er jo hjemme til at ordne det hele når manden er alligevel er på arbejde de næste tre dage, han har dog en anden forestilling men sagde jo også jeg ville gøre rent  Hehelhe men er da lidt igang.. 

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

Frejsmor skriver:

Iih hvor det lyder hyggeligt, for hele familien..

Jeg har pakket det meste af vores bagage til den lille påskeferie Frej og jeg skal holde hos mormor! Kæresten skal arbejde her mandag-onsdag og dp holder ferie, og da jeg pt. går med den ene arm i slynge, så må vi en tur hjem til mormor og passes..

Lige nu tager jeg et hvil på sofaen, da arm og nakke er lidt træt efter at have pakket..

Hva har du lavet ved armen?? 

Det er også hyggeligt at komme på mini ferie, så der ka blive slappet godt af! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.