Ih sikken dejlig dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Det lyder som en skøn dag

Elias er ved mormor, så vi er i gang med projekt soveværelse.
Alle skabe er blevet tomt og vasket af. Alt tøj er sorteret og meget er smidt ud ( eller genbrug).

Vi skulle hente Elias her i eftermiddag en gang. men da jeg skrev for at høre hvornår og sagde hvad vi var i gang med sagde min mor, at vi bare kunne hente ham i morgen

Så nu holder vi lige lidt pause og jeg skal lige sove lidt. Og så går vi i gang igen.

I aften skal vi så i biffen og se Cloud Atlas

Ej det lyder godt nok også dejligt, med lidt arbejdsro!! Og lidt kærste hygge er bare altid godt. Så håber jeg du har fået en hel nats søvn, og at du husker også at slappe lidt af!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Benjamins'mor

Min søster har sovet her. Hun blev hentet kl. 11.00.
Så sov Benjamin og jeg strikkede lidt og ryddede op. Så legede Benjamin med Lucas.

Anmeld

24. marts 2013

birthee

Jeg har været selv hjemme siden i går eftermiddags... Dagen igår blev brugt på at restituere, var ramt af 4 timers mave-influenza  Så manden var så dejlig og skøn at han tog over til mine forældre med alle 3 børn ( 8 uger, 2 år og 6 år er de) - så jeg har fået sovet en god del igår, gik i seng kl 21 igår aftes og sov til 7.30 til morgen - uden at være vågen en eneste gang, trods 6 timers søvn i løbet af dagen igår også... Så tror jeg har haft brug for at sove, uden at være oppe i løbet af natten... Nu er maskine nr. 5 sat over, jeg har set en film her til eftermiddag, fået solgt noget tøj min datter ikke kan passe mere, og nu skal der ligges tøj sammen der har været i tumbleren... 

Så har lavet en del idag, men nydt at være hjemme selv og kunne få det ordnet uden at have børn hængende - det er lidt mere effektivt, og er bare så glad for at min mand tog alle tre børn med over til mormor og morfar - vil se om jeg lige kan nå en lur inden de kommer hjem - eller måske en film mere 

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

Benjamins'mor skriver:

Min søster har sovet her. Hun blev hentet kl. 11.00.
Så sov Benjamin og jeg strikkede lidt og ryddede op. Så legede Benjamin med Lucas.

Ej hvor lyder det også som en hyggelig dag!! Hvor gammel er din søster? Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

birthee skriver:

Jeg har været selv hjemme siden i går eftermiddags... Dagen igår blev brugt på at restituere, var ramt af 4 timers mave-influenza  Så manden var så dejlig og skøn at han tog over til mine forældre med alle 3 børn ( 8 uger, 2 år og 6 år er de) - så jeg har fået sovet en god del igår, gik i seng kl 21 igår aftes og sov til 7.30 til morgen - uden at være vågen en eneste gang, trods 6 timers søvn i løbet af dagen igår også... Så tror jeg har haft brug for at sove, uden at være oppe i løbet af natten... Nu er maskine nr. 5 sat over, jeg har set en film her til eftermiddag, fået solgt noget tøj min datter ikke kan passe mere, og nu skal der ligges tøj sammen der har været i tumbleren... 

Så har lavet en del idag, men nydt at være hjemme selv og kunne få det ordnet uden at have børn hængende - det er lidt mere effektivt, og er bare så glad for at min mand tog alle tre børn med over til mormor og morfar - vil se om jeg lige kan nå en lur inden de kommer hjem - eller måske en film mere 

Årh min mor blev også pludselig ramt at opkast her den anden dag, da vi sku ud og hygge, og var omme og kaste op bag en søjle i parkeringshuset, så var lidt spændt på om vi også ville få det. 7-9-13 er vi vist gået fri!

Dejligt med sådan nogle gode fædre der lige ka tage over!! Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

bøllen

StineW79 skriver:

Ja sikken en dejlig dag, det er i dag!

Jeg fik lov til at sove længe! ( 8.30)

Thea har en veninde på besøg og de har gjort badeværelset "rent" i deres leg, så nu er alle gulve og skabe da blevet vasket af

Vi har farvet påskeæg til frokosten.

Vi venter på at de første boller med marcipan og chokolade kommer ud af ovnen.

Og kærsten er ved at male thea nye værelse, i farven "Tryllestøvs farve" Og ja det bliver lysserødt!

Og alberte tager sig en dejlig lang middagslur, mens jeg sidder i den gode stol og slapper af! 

Hva laver i, i dag?? Vh stine

Her gik formiddagen med at dase :-)

over middag tog jeg med den store knægten til gymnastik opvisning - han går til spring og der var afslutnings opvisning idag . Vi er lige landet og kræfterne sluppet op så sofaen er hoppet på ryggen af mig

Anmeld

24. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StineW79 skriver:

Ej det er da skrækkeligt med jeres lejlighed! Godt der ik skete noget med jer! Hvor længe ska i bo hos dem så?? Vh stine

Vi bliver boende hen over påsken måske en uge længere og så bliver vi genhuset i ca 4 måneder. 

Det var et mareridt. Men det vigtigste er jo at alle har det godt. Og så må man huske sig selv på at det kun er ting, selvom nogle ting havde en affektionsværdi. 

Anmeld

24. marts 2013

Benjamins'mor

StineW79 skriver:

Ej hvor lyder det også som en hyggelig dag!! Hvor gammel er din søster? Vh stine

Hun bliver 14 om en måned

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

mor:) skriver:

Vi bliver boende hen over påsken måske en uge længere og så bliver vi genhuset i ca 4 måneder. 

Det var et mareridt. Men det vigtigste er jo at alle har det godt. Og så må man huske sig selv på at det kun er ting, selvom nogle ting havde en affektionsværdi. 

Var i hjemme da det skete?? Brand er nærmest mit værste mareridt! 

Bare det at tænke på at alt er væk, som man har skabt sammen, må være så hårdt!! Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

Benjamins'mor skriver:

Hun bliver 14 om en måned

Hvor er det fedt at i har så meget ud af hinanden! Tænker ind i mellem på hvordan det bliver med thea og alberte, når nu der er 4 års forskel på dem! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.