Sådan noget som at bo i kollektiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2013

emsaroto

M (: skriver:

Undskyld jeg spørger lige ud, men er det samme far til begge børn? Hatten af for at I kan enes om det, hvis I ikke længere er kærester..

Nej det er ikke samme far Og helt i orden at du spørger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

emsaroto

Drømme skriver:

Her er et link

http://www.lille-grundet.dk/

skri. Endelig hvis der er noget

kender det godt  

Anmeld

5. maj 2013

M (:

emsaroto skriver:

Nej det er ikke samme far Og helt i orden at du spørger

Nårh okay men så kan jeg jo ikke lade være med at blive endnu mere nysgerrig..  Er det også en lille lækker blandingsbaby denne gang? 

Anmeld

5. maj 2013

Studerendemor

emsaroto skriver:

Åh søde piger, jeg er bare så ked af at være alene ..
Og har det faktisk bedst med at være omkring andre mennesker. Det gør at jeg ikke altid nyder at være hjemme i lejligheden. Øvøv.

Men så har jeg bare sådan en MEGA lyst til at finde et kollektiv at bo i, men det er som om at Vejle bare slet ikke har noget af det.
Desværre har jeg heller ikke rigtig nogle dejlige venner og veninder med børn, som gider det . Øv

Men er der nogen herinde som kender til det at bo i familie kollektiv? Eller som har samme tanker som mig?

Jeg er vokset op i kollektiv sammen med min far, og det var en skøn barndom. Min far arbejdede ofte til sent på eftermiddagen, så når han endelig kom hjem, havde han ikke travlt med at lave aftensmad. I stedet kunne vi hygge os sammen, og gå over i fælleskøkkenet og spise, hvor andre havde lavet mad og derefter vaskede op. Han skulle kun i køkkenet hver 18. uge, mener jeg det var. Der var altid en masse børn at lege med, og sjove arrangementer og traditioner. Nu 20 år efter (at alle familerne flyttede ind) bor de samme familier stadig sammen og stort set alle børn er flyttet hjemmefra. De holder altid nytårsaften sammen og den slags, og har det bare rigtig godt. 

Min veninde er lige flyttet ind i et kollektiv ved Skanderborg med sine tvillinger, og hun er så lettet og lykkelig. Lettet fordi hun ikke længere føler sig alene om alt "arbejdet" og lykkelig fordi der altid er nogle dejlige mennesker at være sammen med, når tvillingerne sover eller er hos deres far. 

Held og lykke med det. 

Anmeld

5. maj 2013

Wimmie

emsaroto skriver:

Åh søde piger, jeg er bare så ked af at være alene ..
Og har det faktisk bedst med at være omkring andre mennesker. Det gør at jeg ikke altid nyder at være hjemme i lejligheden. Øvøv.

Men så har jeg bare sådan en MEGA lyst til at finde et kollektiv at bo i, men det er som om at Vejle bare slet ikke har noget af det.
Desværre har jeg heller ikke rigtig nogle dejlige venner og veninder med børn, som gider det . Øv

Men er der nogen herinde som kender til det at bo i familie kollektiv? Eller som har samme tanker som mig?

Der er vist noget i Fredericia

Anmeld

5. maj 2013

emsaroto

M (: skriver:

Nårh okay men så kan jeg jo ikke lade være med at blive endnu mere nysgerrig..  Er det også en lille lækker blandingsbaby denne gang? 

Desværre hehe

denne gang bliver det en lille vanilje baby Måske med brune øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.