Sådan noget som at bo i kollektiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

TNBC

emsaroto skriver:

Åh søde piger, jeg er bare så ked af at være alene ..
Og har det faktisk bedst med at være omkring andre mennesker. Det gør at jeg ikke altid nyder at være hjemme i lejligheden. Øvøv.

Men så har jeg bare sådan en MEGA lyst til at finde et kollektiv at bo i, men det er som om at Vejle bare slet ikke har noget af det.
Desværre har jeg heller ikke rigtig nogle dejlige venner og veninder med børn, som gider det . Øv

Men er der nogen herinde som kender til det at bo i familie kollektiv? Eller som har samme tanker som mig?

Jeg kunne også godt tænke mig i kollektiv. Men jeg har ingen børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Drømme

emsaroto skriver:

Og har det faktisk bedst med at være omkring andre mennesker. Det gør at jeg ikke altid nyder at være hjemme i lejligheden. Øvøv.

Men så har jeg bare sådan en MEGA lyst til at finde et kollektiv at bo i, men det er som om at Vejle bare slet ikke har noget af det.
Desværre har jeg heller ikke rigtig nogle dejlige venner og veninder med børn, som gider det . Øv

Men er der nogen herinde som kender til det at bo i familie kollektiv? Eller som har samme tanker som mig?

Overvejer du det stadig ?

har en veninde der kender til en masse i Vejle, er sikker på, at hvis nogen kender til kollektiv der, så er det hende, og ellers ved hun hvem der gør

Anmeld

4. maj 2013

emsaroto

Drømme skriver:

Overvejer du det stadig ?

har en veninde der kender til en masse i Vejle, er sikker på, at hvis nogen kender til kollektiv der, så er det hende, og ellers ved hun hvem der gør

Selvfølgelig overvejer jeg det  

Anmeld

4. maj 2013

MortilElias2010

emsaroto skriver:

Har desværre ingen erfaring med kollektiv selvom tanken har strejfet mig for flere år siden, men har det så omvendt og vil hellere være selv  med mand og barn. Ja med tiden ændrer vi os allesammen  Men vil da lige påpege at jeg ikke bor SÅ langt fra Vejle  Bor langt ude på landet udenfor Tørring og har en søn på 3 år. Hvor gammel/gamle er dit barn/dine børn? 

Anmeld

4. maj 2013

emsaroto

MortilElias2010 skriver:

Har desværre ingen erfaring med kollektiv selvom tanken har strejfet mig for flere år siden, men har det så omvendt og vil hellere være selv  med mand og barn. Ja med tiden ændrer vi os allesammen  Men vil da lige påpege at jeg ikke bor SÅ langt fra Vejle  Bor langt ude på landet udenfor Tørring og har en søn på 3 år. Hvor gammel/gamle er dit barn/dine børn? 

Min søn bliver 3 den 30. August, og den anden skulle gerne ankomme til Juli hehe 

Anmeld

4. maj 2013

MortilElias2010

emsaroto skriver:

Min søn bliver 3 den 30. August, og den anden skulle gerne ankomme til Juli hehe 

Jamen altså  Så skulle vi da næsten finde ud af om vi kan sammen i det virkelige liv - kan godt nok ikke tilbyde et kollektiv men.. 

Anmeld

4. maj 2013

emsaroto

MortilElias2010 skriver:

Jamen altså  Så skulle vi da næsten finde ud af om vi kan sammen i det virkelige liv - kan godt nok ikke tilbyde et kollektiv men.. 

Det synes jeg helt sikkert! Jeg ansøger dig lige herinde  

Anmeld

4. maj 2013

Drømme

emsaroto skriver:

Min veninde fortalte mig der er et i Vejle området

hun siger det hedder Lille Grundet eller sådan noget.

jeg ser lige om jeg kan finde en hjemmeside / adresse / telefonnummer eller lignende

Anmeld

4. maj 2013

Drømme

emsaroto skriver:

Her er et link

http://www.lille-grundet.dk/

skri. Endelig hvis der er noget

Anmeld

4. maj 2013

M (:

emsaroto skriver:

Jo snart to, og ikke sammen med nogen far.
Vi er fælles om børn, men ikke sammen som kærester.

Undskyld jeg spørger lige ud, men er det samme far til begge børn? Hatten af for at I kan enes om det, hvis I ikke længere er kærester..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.