Lyder det til det kan hænge sammen? (Huskøb)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

Mille82

Du skal også medregne husforsikringer, indbo mm.

Vi bor i et nedlagt landbrug - vi har ingen dyr (jo katte), men altså ingen større husdyr, og når det er nedlagt landbrug er forsikringerne dyrere end et alm hus, og ikke alle selskaber vil forsikre det. Jeg mener at vores hus og indbosforsikring er på 14.000,- om året.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Anonym trådstarter

Mille82 skriver:

Du skal også medregne husforsikringer, indbo mm.

Vi bor i et nedlagt landbrug - vi har ingen dyr (jo katte), men altså ingen større husdyr, og når det er nedlagt landbrug er forsikringerne dyrere end et alm hus, og ikke alle selskaber vil forsikre det. Jeg mener at vores hus og indbosforsikring er på 14.000,- om året.

Tak for dit svar det er medregnet

Anmeld

23. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Vi har medregnet forsikringer
Det er i Nordjylland. Hjørring kommune. Og huset er 140 km2

Okay jeg bor i kalundborg vestsjælland der giver vi
Lige knapt 7000 i ejendom

Anmeld

23. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Okay jeg bor i kalundborg vestsjælland der giver vi
Lige knapt 7000 i ejendom

Anmeld

23. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

I ejendoms skat.

Vores hus er 132med tilbygning med udstue,.bryggers, fryse rum, toilet , værelse og to gange også værksted i forlængelse med huset i alt 210m2 vores indbo giver vi 2300for og hus forsikring 4500 og det med alt dækket

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

I ejendoms skat.

Vores hus er 132med tilbygning med udstue,.bryggers, fryse rum, toilet , værelse og to gange også værksted i forlængelse med huset i alt 210m2 vores indbo giver vi 2300for og hus forsikring 4500 og det med alt dækket

Tak for svar
Vi har fundet frem til ejendomsskatten. Den er på ca. de 7000 også og nu kan jeg ikke lige huske de præcise tal for forsikringer, men mener de lå på nogenlunde det også. Og det er altsammen medregnet

Anmeld

23. marts 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Ved du om der er et sted man kan se, hvad ejendomsskatten er på? Det er nemlig den eneste vi ikke er helt sikre på. Vi har fundet et tal, men er lidt usikker på, om det er det rigtige

Det skifter fra grund til grund, men synes i skal snakke med banken eller mægleren og så få lagt et budget der dur for jer

Anmeld

23. marts 2013

FruStolpe

Jeg ville også gå i banken, for der er altså rigtig mange udgifter man ikke tænker over når man skifter fra leje til ejer bolig.

Ud over alt det nævnte, er der også vand/vandafledning. Der er vedligeholdelse fordi i selv står for alt og ikke har en udlejer at ringe efter. og sikkert også en del flere ting jeg ikke lige kan komme på.

Så den rigtige løsning er at gå i banken og få dem til at se jeres økonomi igennem.

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg ville også gå i banken, for der er altså rigtig mange udgifter man ikke tænker over når man skifter fra leje til ejer bolig.

Ud over alt det nævnte, er der også vand/vandafledning. Der er vedligeholdelse fordi i selv står for alt og ikke har en udlejer at ringe efter. og sikkert også en del flere ting jeg ikke lige kan komme på.

Så den rigtige løsning er at gå i banken og få dem til at se jeres økonomi igennem.

Det er også planen vi skal en tur i banken i næste uge

Ja, det eneste der kommer udover det vi har regnet med ind er udgifter til vedligeholdelse. Men vi har mulighed for at sætte en fornuftig mængde penge på opsparingen. Alt det med vand og Vandafledningsafgift og stikafgift osv. er der taget højde for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.