Lyder det til det kan hænge sammen? (Huskøb)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
28 svar
3 synes godt om
22. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Manden og jeg har været ude og kigge på hus i dag, og vi er helt solgt! vi vil bare gerne lige have nogle objektive briller på sagen

Manden er færdiguddannet her til september. Han har fået en fast stilling fra september. Jeg er studerende, og får kun su.

Vi sidder lige nu i et lejet hus, hvor vi betaler 5000 kr. i husleje. Dertil kommer forbrug.

I det hus vi har kigget på, vil vi være nødt til at vælge et 30 årigt lån med 10 års afdragsfrihed. Vi skal i udgifter til lån og ejendomsskatter betale lidt over 4000 kr. om måneden. Derudover er varmen en smule billigere end i det hus vi sidder i nu. El og vand vil være det samme. Vi har pengene til udbetalingen.

Lyder det til at det kan lade sig gøre? hvis vi altså kan få lov til at låne pengene i banken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hej piger

Manden og jeg har været ude og kigge på hus i dag, og vi er helt solgt! vi vil bare gerne lige have nogle objektive briller på sagen

Manden er færdiguddannet her til september. Han har fået en fast stilling fra september. Jeg er studerende, og får kun su.

Vi sidder lige nu i et lejet hus, hvor vi betaler 5000 kr. i husleje. Dertil kommer forbrug.

I det hus vi har kigget på, vil vi være nødt til at vælge et 30 årigt lån med 10 års afdragsfrihed. Vi skal i udgifter til lån og ejendomsskatter betale lidt over 4000 kr. om måneden. Derudover er varmen en smule billigere end i det hus vi sidder i nu. El og vand vil være det samme. Vi har pengene til udbetalingen.

Lyder det til at det kan lade sig gøre? hvis vi altså kan få lov til at låne pengene i banken

Jeg er ked af at sige det men, nej desværre..

Du kan stille det sådan op: