Ondt i maven over "de bortførte børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Loa

VIPpigen skriver:

Hun var i go'morgen Danmark lidt over 7.

jeg syntes simpelthen det er så skammeligt at børnenes rettighedsdomstol ved Haag (hedder den det??) at de ikke kan skride ind, både Makedonien og Danmark har underskrevet den, og så syntes jeg det er endnu mere stygt at der ikke er nogen overhovedet som gør noget ved den korruption, eller hvertfald sætter dem rigtig godt på plads dernede

Vi burde jo boycutte alt samarbejde med dem og nægte dem adgang til EU, hvis de alligevel ikke er interesseret i at overholde de aftaler der bliver lavet...

Føj!

Anmeld

22. marts 2013

Muffinmus

VIPpigen skriver:

Hun var i go'morgen Danmark lidt over 7.

jeg syntes simpelthen det er så skammeligt at børnenes rettighedsdomstol ved Haag (hedder den det??) at de ikke kan skride ind, både Makedonien og Danmark har underskrevet den, og så syntes jeg det er endnu mere stygt at der ikke er nogen overhovedet som gør noget ved den korruption, eller hvertfald sætter dem rigtig godt på plads dernede

Præcist, hvad filan skal man med den konvention hvis øv-landene skider på den alligevel...???
Det er grotesk at man kan stjæle sine børn børn og pisse på alle systemer og at ens landsmænd der burde styre uden om den slags, bakker op omkring det. Og fuldstændigt grotesk den danske regering sidder og siger de intet kan gøre. Det er bare altså nogen ind og hente de børn ud med det samme.
Men lige som Med Søren og Eddy bliver der sagt at Danmark ikke kan gøre noget.

GRO JER NU NOGLE NOSSER!!!
Det er seriøst pinligt at ære dansker når de holder hånden over sådan nogle pis lande fordi man jo ikke skal lægge sig ud med de andre landes regeringer
Det er da det ENESTE man netop skal i disse tilfælde.
I øvrigt ville jeg personligt hyre en engelsk lejesoldat eller fem og få mine børn hjem den "ulovlige " vej, kan staten ikke hjælpe skulle jeg dæleme nok selv sørge for de kom hjem! Kan man kidnappe ulovligt den ene vej og bare slippe afsted med det, kan man også kidnappe lovligt den anden vej og slippe afsted med det.

Anmeld

22. marts 2013

VIPpigen

Loa skriver:

Vi burde jo boycutte alt samarbejde med dem og nægte dem adgang til EU, hvis de alligevel ikke er interesseret i at overholde de aftaler der bliver lavet...

Føj!

Helt enig, det skal ikke engang længere diskuteres at de skal med i EU..... DET SKAL DE IKKE......

Anmeld

22. marts 2013

VIPpigen

MariaE skriver:

Præcist, hvad filan skal man med den konvention hvis øv-landene skider på den alligevel...???
Det er grotesk at man kan stjæle sine børn børn og pisse på alle systemer og at ens landsmænd der burde styre uden om den slags, bakker op omkring det. Og fuldstændigt grotesk den danske regering sidder og siger de intet kan gøre. Det er bare altså nogen ind og hente de børn ud med det samme.
Men lige som Med Søren og Eddy bliver der sagt at Danmark ikke kan gøre noget.

GRO JER NU NOGLE NOSSER!!!
Det er seriøst pinligt at ære dansker når de holder hånden over sådan nogle pis lande fordi man jo ikke skal lægge sig ud med de andre landes regeringer
Det er da det ENESTE man netop skal i disse tilfælde.
I øvrigt ville jeg personligt hyre en engelsk lejesoldat eller fem og få mine børn hjem den "ulovlige " vej, kan staten ikke hjælpe skulle jeg dæleme nok selv sørge for de kom hjem! Kan man kidnappe ulovligt den ene vej og bare slippe afsted med det, kan man også kidnappe lovligt den anden vej og slippe afsted med det.

Jeg havde gjort præcis det samme. Koste hvad det vil. Det eneste jeg ikke ville var at bestikke dem, som hun blev tilbudt. Du ved aldrig om det ville virke, og så heller hyre en flok "guerillaer" til at hente dem hjem igen...

Åhh, det gør så ondt i mit hjerte for de børn... Og farmor giver dem smæk i måsen..... Jeg skal satme komme efter hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.