Ondt i maven over "de bortførte børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

VIPpigen

Jeg fik det så skidt af at se det. Og jeg er bestemt heller ikke racist, men netop de historier er en af forklaringerne på hvorfor jeg heller aldrig selv ville vælge en udenlandsk mand som far til mine børn. 

Jeg ved både mødre og fædre kan være slemme, og jeg ved de ikke nødvendigvis behøver være fra Afrika, Balkan, eller arabiske lande... Men er godt nok glad for den danske far jeg har til mit barn, som vidst aller højst kan flygte til Tyskland (Hvis han så bare kunne tysk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Loa

MariaE skriver:

Der står de efter 14 mdr ikke er kommet ret meget længere. At de jo har anket men ingen ved noget og at faderen lukkede for skype fordi han blev sur på moderen. Men at hun vist har snakket m sørgeligt.ed dem for nyligt.

Forfærdeligt

Anmeld

21. marts 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Loa skriver:

Var det ikke i godaften DK.....
Eller jeg ved det ikke.... Jeg var på tv2's hjemmeside med det samme, i håb om at kunne opsnuse en afgørelse.

Det kan også godt være det var.. Synes bare jeg hørte de sagde godmorgen..
Ja jeg var osse fluks igang

Anmeld

22. marts 2013

jydeinden

Jeg må indrømme at efter at have set programmet var der ingen af de to som jeg synes burde have børnene.. jeg bryder mig bestemt ikke om den måde tingene kører på.. synes ofte at det virker lidt som om at de to forældre prøver at spille hinanden ud vha børnene, og den slags kan virkeligt pisse mig af. Der sidder der to børn som uden tvivl er bange. De er ofrene i det "spil" og dem jeg uden tvivl kun kan have ondt af.

Anmeld

22. marts 2013

Loa

jydeinden skriver:

Jeg må indrømme at efter at have set programmet var der ingen af de to som jeg synes burde have børnene.. jeg bryder mig bestemt ikke om den måde tingene kører på.. synes ofte at det virker lidt som om at de to forældre prøver at spille hinanden ud vha børnene, og den slags kan virkeligt pisse mig af. Der sidder der to børn som uden tvivl er bange. De er ofrene i det "spil" og dem jeg uden tvivl kun kan have ondt af.

Hvad synes du at moren gjorde forkert da?

Anmeld

22. marts 2013

jydeinden

Loa skriver:

Hvad synes du at moren gjorde forkert da?

personligt ved jeg ikke om jeg havde besøgt mine børn igen og igen hvis jeg havde den mindste tvivl om jeg ville få dem hjem igen.. og ej heller ved jeg om jeg overhovedet ville have nævnt det med at se turen som en ferie.. men det er self svært at vide når man ikke har stået der, men tænker bare når man står med to små børn som i forvejen er rædselslagende, som man i forvejen har en anelse om måske bliver slået så tror jeg ikke jeg personligt ville sidde og give dem håb om at de kommer hjem igen, for hvis det ikke sker tror jeg ærligt man må føle sig noget så svigtet.

Anmeld

22. marts 2013

Loa

jydeinden skriver:

personligt ved jeg ikke om jeg havde besøgt mine børn igen og igen hvis jeg havde den mindste tvivl om jeg ville få dem hjem igen.. og ej heller ved jeg om jeg overhovedet ville have nævnt det med at se turen som en ferie.. men det er self svært at vide når man ikke har stået der, men tænker bare når man står med to små børn som i forvejen er rædselslagende, som man i forvejen har en anelse om måske bliver slået så tror jeg ikke jeg personligt ville sidde og give dem håb om at de kommer hjem igen, for hvis det ikke sker tror jeg ærligt man må føle sig noget så svigtet.

Puha tror da nok jeg hellere ville se mine børn en gang i mellem end slet ikke....

Men nej man kan nok ikke sætte sig ind i det hvis man ikke har stået i det..... Men synd er det sgu for børnene

Anmeld

22. marts 2013

jydeinden

Loa skriver:

Puha tror da nok jeg hellere ville se mine børn en gang i mellem end slet ikke....

Men nej man kan nok ikke sætte sig ind i det hvis man ikke har stået i det..... Men synd er det sgu for børnene

ingen tvivl om at man gerne vil se sine børn, men jeg tænker bare om det er det bedste for børnene, men det er jo svært, for uanset hvad må de føle sig noget så svigtet.. og ja det er forbandet synd for de to børn de var de eneste jeg sad og havde noget så ondt af da jeg så programmet.. jeg ønskede vitterligt at de skulle komme hjem til danmark igen og få den barndom som de vitterligt ønsker sig..

Anmeld

22. marts 2013

VIPpigen

Hun var i go'morgen Danmark lidt over 7.

jeg syntes simpelthen det er så skammeligt at børnenes rettighedsdomstol ved Haag (hedder den det??) at de ikke kan skride ind, både Makedonien og Danmark har underskrevet den, og så syntes jeg det er endnu mere stygt at der ikke er nogen overhovedet som gør noget ved den korruption, eller hvertfald sætter dem rigtig godt på plads dernede

Anmeld

22. marts 2013

H+S Skjolgborg.

Loa skriver:

Jeg vil SÅ gerne vide hvad det endte med

ville jeg også gerne vide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.