Ondt i maven over "de bortførte børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
24 svar
19 synes godt om
21. marts 2013

Muffinmus

Hvor er det altså bare frygteligt at en mor skal se sine børn forsvinde til et andet land pga en selvfed ignorant stodder.
De skal bo hos en mand der ikke forstår hvad det vil sige at få revet en del af sit hjerte ud. En mand der lever i så korrupt land det er utroligt at de selv orker at bo der.
En regering så uvidende det gør helt ondt.
Jeg er klar over det nogle gange er moderen, men for pokker hvor jeg dog hader udenlandske mænd der kidnapper ders børn til lortelande som Makedonien.
Bedst for børnene?? Ja ja, bo i Danmark er jo farligt, herreste hud mand, sæt jer dog ind i sagen inden i udtaler jer.
Er ikke racist, men kunne ikke drømme om at få børn med udlændinge fra Mellemøsten eller lande der ligger nær ved. Øv for pokker.
Og skal Makedonien ind i EU?? Nej fandme ikke. Med en regering så totalt ignorant, uvidende og usamarbejdsvillig og korrupt, så håber jeg aldrig de får lov til at sætte en fod inden for døren.
Jeg håber hun får sine børn hjem igen, kysse, kramme og dufte dem, som hun selv siger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Muffinmus

Jeg Lan så lige læse på bt nu her at hun er kæreste med en fyr der " måske er lidt fritidsaktivi rockermiljøet" og at det er et argument de bruger bla, for at beholde børnene. Jeg er klar over der er en baby indblandet, men så var jeg simpelthen flyttet alene for at vise jeg havde styr på mine relationer...alt hvad der skal til indtil endnu en sag er afgjort??? Svært, men de skal ikke have noget på hende. Alle tatoveringer skal være usynlige i reten og i nærheden af embedsmænd der har noget at sige osv...ikke at det hjælper tænker jeg, men man må prøve ALT!

Anmeld

21. marts 2013

Loa

Jeg vil SÅ gerne vide hvad det endte med

Anmeld

21. marts 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Loa skriver:

Jeg vil SÅ gerne vide hvad det endte med

Mé too.. Var det ikke noget hun kom i godmorgen Danmark imorgen tidlig og fortalte om det?

Anmeld

21. marts 2013

Hvem?

Moren kommer i GoMorgen Danmark imorgen - der får man vist mere info

Anmeld

21. marts 2013

Loa

Anitsirhc skriver:

Mé too.. Var det ikke noget hun kom i godmorgen Danmark imorgen tidlig og fortalte om det?

Var det ikke i godaften DK.....
Eller jeg ved det ikke.... Jeg var på tv2's hjemmeside med det samme, i håb om at kunne opsnuse en afgørelse.

Anmeld

21. marts 2013

Loa

Hvem? skriver:

Moren kommer i GoMorgen Danmark imorgen - der får man vist mere info

Hvor tidligt kommer det?

Anmeld

21. marts 2013

Hvem?

Loa skriver:

Hvor tidligt kommer det?

Det aner jeg ikke - mon det står på tv2.dk?

Anmeld

21. marts 2013

Muffinmus

Der står de efter 14 mdr ikke er kommet ret meget længere. At de jo har anket men ingen ved noget og at faderen lukkede for skype fordi han blev sur på moderen. Men at hun vist har snakket m sørgeligt.ed dem for nyligt.

Anmeld

21. marts 2013

pussekat

Loa skriver:

Hvor tidligt kommer det?

hejsa
det start kl 6,35 til kl 9,00 også køre den det igen så folk som kom op siden kan se det efter kl 9 til 11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.