hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Muffinmus

mine børn er vasket i varmt vand uden sæbe de første 2 år tror jeg, i ny og næ lidt sæbe hvis det var nødvendigt. min søn døjede med og døjer stadig med børneeksem, så sæbe skal helst undgås generelt. Skal der bruges noget bruger vi a-dermas sæbefri sæbe:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

LMX

Maja88 skriver:

Men må man spørge om hvorfor du bruger alle mulige produkter på sådan en babyhud??

Alle mulige produkter?? Vi snakker om ét produkt her. Men du har ret. Jeg har lige nærstuderet og der står faktisk parfume med småt! Tak for oplysning.

Anmeld

21. marts 2013

LMX

Når man tænker over hvordan det var da vi var børn. Vi blev da vasket i sæbe og mener ikke vi har taget skade. Ikke at jeg overhovedet overforbruger alle mulige produkter, men synes heller ikke man behøver være alt for frelst. Man kan godt ha respekt for hinandens forskelligheder.

Anmeld

21. marts 2013

Aagaard

Kay skriver:

hvornår stopper man med at bade de små i olie og går over til baby shampoo og sæbe??

hørte i radion et debat program at et forældre par havde fortsat til barnet var over 2 år... og det syntes deres venner og familie var ulækkert...  men hvornår skifter man egentlig over??

Jeg har ikke læst de andres svar, men jeg vil da sige at jeg ikke syntes at det er ulækkert. 
Vi begyndte først at vaske Milja i andet end vand da hendes hår ikke længere kunne blive rigtig rent uden shampoo ( det begyndte at lugte en smule af våd hund når det var vådt...) så vidste at NU var det helt sikkert tid af begynde på shampooen. Men vi vasker hende aldrig med sæbe på kroppen og hun får stadig (hun er 1,5 år) olie i karet når vi syntes hendes hud har behov for det.

Anmeld

21. marts 2013

Kay

LMX skriver:

Når man tænker over hvordan det var da vi var børn. Vi blev da vasket i sæbe og mener ikke vi har taget skade. Ikke at jeg overhovedet overforbruger alle mulige produkter, men synes heller ikke man behøver være alt for frelst. Man kan godt ha respekt for hinandens forskelligheder.

forstår hgeller ik lige du skulle ha en røffel der... man har lov at være forskellige...

jeg har det bedst med olie i vandet... og nogle bruger inden ting og du bruger noget andet... sådan er det

Anmeld

21. marts 2013

klmf

Når de begynder at kunne køre maden rundt i håret og andre steder, så kan man nok begynde med shampoo og sæbe Vi brugte vaskeolie fra Aderma Exomega - serien, den er mild som olie, men de bliver rene

Anmeld

21. marts 2013

Maja88

LMX skriver:

Mit var heller ikke tænkt som nogen røffel men en undring på hvorfor man vælger at bruge creme og andet til en baby på 5 uger når ser står mange stedwr det er bedst.med vand..

Altså vi vægter jo alle forskelligt.. men var bare af ren nysgerrighed

Anmeld

21. marts 2013

khaleesi

Vi begyndte at bruge babysæbe da vores søn var ca. 13 måneder (o:

Anmeld

21. marts 2013

Laulund87

Jeg ville vente så længe som overhovedet muligt, mellem 1-2 år før jeg ville bruge sæbe (uden parfume selvfølgelig)

Anmeld

21. marts 2013

lilledittemor

hvornår stopper man med at bade de små i olie og går over til baby shampoo og sæbe??

hørte i radion et debat program at et forældre par havde fortsat til barnet var over 2 år... og det syntes deres venner og familie var ulækkert...  men hvornår skifter man egentlig over??

Vi brugte kun olie til Bella indtil hun var et par måneder..
Siden det har vi hverken brugt olie, sæbe eller shampoo - det er ikke nødvendigt.

Hun er forresten næsten 15 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.