hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi prøvede at bruge olie til thea da hun var ca 6 mdr, men stoppede hurtigt med det igen, da det tørede hendes hud endnu mere ud. Begyndte først at bruge sæbe i vandet da hun var ca 2 1/2 år.

Jeg bruger heller ik andet end vand til alberte, hun er 8 mdr. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

EnGodMor

Kay skriver:

hvornår stopper man med at bade de små i olie og går over til baby shampoo og sæbe??

hørte i radion et debat program at et forældre par havde fortsat til barnet var over 2 år... og det syntes deres venner og familie var ulækkert...  men hvornår skifter man egentlig over??

Jeg brugte skiftesvis olie i vandet og bare vand uden noget i de første 4 måneder, derefter stoppede jeg med olie og begyndte at bruge neutral sæbe i vandet, kun en dråbe

Anmeld

21. marts 2013

M (:

Kay skriver:

hvornår stopper man med at bade de små i olie og går over til baby shampoo og sæbe??

hørte i radion et debat program at et forældre par havde fortsat til barnet var over 2 år... og det syntes deres venner og familie var ulækkert...  men hvornår skifter man egentlig over??

Vi bruger kun vand, og har ikke planer om andet i mindst det første år..

Anmeld

21. marts 2013

2721

Da han var ca 2 år begyndte jeg at Bruge aderma renseolie, det er vidst hvad man kan kalde en mellem ting mellem olie og sæbe, så undgår jeg han bliver helt rød og tør, efter et bad men sæbe bruger jeg hverken til hår eller krop, med mindre vi taler håndvask

Anmeld

21. marts 2013

Maja88

LMX skriver:

Jeg bruger ikke olie.. Jeg bruger baby bad fra natusan. Den er mild som vand. Datteren er 5 uger.

Mener altså 100procent der er parfume i desværre... men når hun er så lille er rent vand rigeligt

Anmeld

21. marts 2013

LMX

Maja88 skriver:

Mener altså 100procent der er parfume i desværre... men når hun er så lille er rent vand rigeligt

Så fremgår det ikke af indholds fortegnelsen og det kan jeg ikke tro er lovligt.

Jeg fortsætter med at bruge den..

Anmeld

21. marts 2013

Maja88

LMX skriver:

Så fremgår det ikke af indholds fortegnelsen og det kan jeg ikke tro er lovligt.

Jeg fortsætter med at bruge den..

Men må man spørge om hvorfor du bruger alle mulige produkter på sådan en babyhud??

Anmeld

21. marts 2013

modesty

Jeg har aldrig brugt hverken olie eller shampoo/sæbe til min dreng. Det er ikke nødvendigt for at få ham ren. Han er 17 mdr. 

Anmeld

21. marts 2013

lycly

Jeg har aldrig brugt olie til min datter, har altid brugt babybad fra neutral og det har hun ikke taget skade af

Anmeld

21. marts 2013

Misscbn

Kay skriver:

Min søn er 17 mdr og han bliver badet i vand, en sjælden gang imellem når han er/hvis han er virkelig beskidt så kommer der et par dråber badesæbe i fra apoteket uden noget i 

olie smøre jeg ham ind i efter bad, og giver massage, det elsker han

og han er født uden fostervand så hans hud er utrolig tør og tåler ikke voldsomt meget af alt muligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.