Nu vover jeg pelsen ,, Intim babering ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

Dansker i England

Jeg kører Brasilian wax - dvs alt hår dernede - både for og bag, under amene og  benene hver 4. uge - og det er vildt skønt. Jeg nyder aldrig at have nogle hår nogle steder, og kan absolut anbefale det. Det gjorde vildt ondt den første gang, men jeg vænnede mig hurtigt til det, og i dag synes jeg ikke, det gør ondt at få gjort længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Plysbjørnen

Jeg fjerner ikke noget af mit, for efter min mening er det kun børn der ikke har det... Og heldigvis har kæresten samme holdning...

Anmeld

24. juni 2009

Pige2009

Bubbi skriver:

Af med det hele.. Sådan har jeg det bedst.. Over hele kroppen

Jeg tilslutter mig

Anmeld

24. juni 2009

LotteGabriella

BubbieBear skriver:

hehe

OG man bliver alligevel træt af at barbere udenom, så i sidste ende ryger det af igen

lige præcis

Anmeld

24. juni 2009

sarahb

se lige det her, det er jo for sjovt.
Det var i oprah og hun synes også det var det sjoveste..

http://bettybeauty.com/

Noget med en pink dusk

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Cris skriver:

Og hvad med mænd? Så skulle de også være glatte over det hele for hygienes skyld...

Altså - min mand skal helst være glat eller trimmet omkring hans 'sin' Sådan syns jeg bedst om det

Og hår på brystet... :-S Tja, det døjer vi altså ikke med herhjemme heldigvis hehe... Men jeg er nok mest til glat//trimmet på kroppen og hår på hovedet

Anmeld

24. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg er trimmet. Har været helt glat flere gange, men det har mest været for kærestens skyld. Jeg synes altså det ser fjollet ud med en voksen kvinde helt uden hår mellem benene

Anmeld

24. juni 2009

Muffinmus

Hmm, prøver at holde mig til striben..
Har et par gange gået hele vejen og synes det er lidt klamt..følte mig som en pige på 11 år uden hår på og havde sex med min mand.. NASTY!!!!!

Anmeld

24. juni 2009

ivfmarie

Ok.. tydeligt at se at langt de fleste foretrækker at rage skidtet af. MEN... får I ikke de her forpulede små knopper og stubbe overalt?
Jeg ser herrens ud hvis jeg hopper med på bølgen og skraber i bund . der går ca 17 minutter, og så er der udvoksning!!

Mht mandens behåring - eller mangel på samme... Jeg bryder mig ikke om at han skraber i bund - de små stubbe gør mig sgu helt hudløs på BiiiP efter sex.

Jeg kom lige til at tænke på et sjovt slogan:
Køb en Gilette i dag, og tag skridtet i morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.