Nu vover jeg pelsen ,, Intim babering ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

Mca<3

Ha altsåå ,,

Glad for at høre jeg ikke er den eneste der er et fjols til det ,,,  Det er svært at være kunsterisk ,,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Diana...

Uhh det lidt forskelligt men for det meste er jeg glat men jeg kan godt få et flip hvor det skal være lidt sjovt så har jeg enten en tynd stribe el en stribe hele vejen rundt som former et hjerte el noget andet men for det meste helt glat da det har jeg det bedst med.

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Brazilian wax...  

Det er så hvad jeg har at sige til det!!!

Jeg fjerner ikke hår for at ligne en lille pige... Jeg fjerner det for at føle mig mere lækker og så syntes jeg det er mere hygiejnisk Det bliver noget snask med alt det hår...

Anmeld

24. juni 2009

A.

BubbieBear skriver:

fandt denne her: http://www.sjovhilsen.dk/intim-shaver.html

Det er jo ikke fordi det er vildt dyrt heller

det tro jeg ikke men det ser lidt sjovt ud

Anmeld

24. juni 2009

LineD

Her ryger det hele, både forneden og under armene...
Førhen var der fuld busk herhjemme Da jeg simpelthen synes jeg lignede en lille pige
Men nu er der en glatbane og jeg må indrømme jeg har det meget bedre med mig selv, jeg føler det er mere "rent" eller hvad man siger..

Har ALDRIG kunnet finde ud af de mønstre hehe så her ryger lortet simpelthen

Anmeld

24. juni 2009

Sweet1978

Efter mandens ønske er jeg holdt op, før var jeg altid glat, men han vil ikke være sammen med en teenager. Og det er også meget nemmere for mig at lade være...

Anmeld

24. juni 2009

Lone Jakobsen

jeg er også en af dem der ikke bryder mig om hår.... så af med det hele.
under armene....på benene....og normalt også intimt.
men men men.... er lidt for højgravid lige nu....og har lidt for mange åreknuder....også i skamlæberne....så selv om manden nok godt ku finde ud af det.... ja så tror jeg bare ikke det vil komme til at se ret pænt ud.
har prøvet bare at trimme den.... men synes det er nemmere bare at fjerne det hele....og jeg synes det bliver mere følsomt og renligt dernede....og igen..... jeg bryder mig altså bare ikke om hår.

Anmeld

24. juni 2009

Sujan

Jeg tager også det hele. men synes altid jeg glemmer noget eller også synes jeg det gror for hurtugt ud igen.

Anmeld

24. juni 2009

S.L.S

AF med det hele.... og er selv ved at nå den krise med mavsen er i vejen, men skal nok finde en løsning.. Syntes der er ulækkert med hår dernede, der er så meget uhhh... ja resten kan tænkes til..

Anmeld

24. juni 2009

haps

Zafir skriver:

Brazilian wax...  

Det er så hvad jeg har at sige til det!!!

Jeg fjerner ikke hår for at ligne en lille pige... Jeg fjerner det for at føle mig mere lækker og så syntes jeg det er mere hygiejnisk Det bliver noget snask med alt det hår...

Hvor ondt gør det? Har kun prøvet alm. hjemmevoks på benene og synes det gjorde forfærdeligt ondt og var ikke særlig effektivt - så er lidt tøvende.. og hvordan er det ift. holdbarhed? Kan man gøre det selv?

Helene 21+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.