Nu vover jeg pelsen ,, Intim babering ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
haps skriver:

Hvor ondt gør det? Har kun prøvet alm. hjemmevoks på benene og synes det gjorde forfærdeligt ondt og var ikke særlig effektivt - så er lidt tøvende.. og hvordan er det ift. holdbarhed? Kan man gøre det selv?

Helene 21+4

Altså det gør ondt. Men ikke så man hænger i neglene op under loftet agtigt. Bare sådan åh-åhhh-av...

Jeg får det gjort i kbh, det er lidt langt væk fra hvor jeg bor, men tilgengæld, så er det (efter ALLE anbefalinger) det bedste sted at få det gjort, fordi de er TOP proffe og laver RET mange af den slags om ugen  www.dollface.dk

Mht. holdbarhed, så er det sådan HELT glat og fin og lækker i over en uge, derefter kommer der små dun, men ikke sådan nogen stive grimme hår agtig og det bliver mindre og mindre for hver gang

Der skal gå 5 uger i mellem. Og man skal HUSKE - åbenbart uanset hvad - at SCRUBBE rigtig grundigt DERNEDE... Så huden ikke laver indgroede hår og bliver endnu mere blød og lækker

Men det er super dejligt og jeg anbefaler alle at gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

haps

Zafir skriver:

Altså det gør ondt. Men ikke så man hænger i neglene op under loftet agtigt. Bare sådan åh-åhhh-av...

Jeg får det gjort i kbh, det er lidt langt væk fra hvor jeg bor, men tilgengæld, så er det (efter ALLE anbefalinger) det bedste sted at få det gjort, fordi de er TOP proffe og laver RET mange af den slags om ugen  www.dollface.dk

Mht. holdbarhed, så er det sådan HELT glat og fin og lækker i over en uge, derefter kommer der små dun, men ikke sådan nogen stive grimme hår agtig og det bliver mindre og mindre for hver gang

Der skal gå 5 uger i mellem. Og man skal HUSKE - åbenbart uanset hvad - at SCRUBBE rigtig grundigt DERNEDE... Så huden ikke laver indgroede hår og bliver endnu mere blød og lækker

Men det er super dejligt og jeg anbefaler alle at gøre det

Tak  Må se at få samlet mig lidt mod sammen og få det prøvet af  
Tror dog jeg venter til efter jeg har født..

Anmeld

24. juni 2009

Miamaja

jeg synes det er aergeligt at saa mange kvinder er imod AL kropsbehaaring. det er jo ikke fordi man skal have et vildt behaaret look men jeg synes at det er helt naturligt og hygiejnisk at have lidt trimmet haar paa tisse trolden, her er looket altsaa sommetider helt glat men helst meget trimmet saa trusserne sidder glat og behageligt. desuden synes jeg det er dejligt koligt om sommeren naar den er glat

Anmeld

24. juni 2009

Smølf

Jeg er ikke til det glatte look!! Har prøvet en enkelt gang og jeg kom til at ligne en lille pige, hvilket jeg synes sender det helt forkerte signal.

Må indrømme, at jeg synes det med barbering efterhånden er gået alt for vidt. Jeg synes det er trist at det efterhånden er tabu, at ligne en kvinde for neden...

Og når man læser diverse dameblade hvor mænd giver til kende hvad de bedst kan lide... Så er det den glatte version... Det er jo nærmest forventet, at kvinden er glat...

Det næste er vel, at vi alle skal have en anus-blegning, så vi kan være bekendte at vise os til en doggy-style? Ej come on...

Jeg synes godt nok forventningerne er blevet skruet i vejret...

I øvrigt er mændene også kommet på banen... Nu fås flere og flere mænd med glatte armhuler, hårløse ben og et scrotum ganz ohne haare...

Nej tak... stik mig en rigtig mand.

KH Neta

Anmeld

24. juni 2009

Miamaja

Netapige skriver:

Jeg er ikke til det glatte look!! Har prøvet en enkelt gang og jeg kom til at ligne en lille pige, hvilket jeg synes sender det helt forkerte signal.

Må indrømme, at jeg synes det med barbering efterhånden er gået alt for vidt. Jeg synes det er trist at det efterhånden er tabu, at ligne en kvinde for neden...

Og når man læser diverse dameblade hvor mænd giver til kende hvad de bedst kan lide... Så er det den glatte version... Det er jo nærmest forventet, at kvinden er glat...

Det næste er vel, at vi alle skal have en anus-blegning, så vi kan være bekendte at vise os til en doggy-style? Ej come on...

I øvrigt er mændene også kommet på banen... Nu fås flere og flere mænd med glatte armhuler, hårløse ben og et scrotum ganz ohne haare...

KH Neta

hehe anus blegning.
ja, jeg synes det samme som dine iagttagelser. desuden synes jeg ogsaa det er lidt for meget at nu er maend ogsaa begyndt paa det der med at barberer al kropsbehaaring vaek. ja, en trimning er flot men jeg ville nok glo noget hvis jeg blev modt af en mand uden haar mellem benene overhovedet men jeg er dog glad for min mand er blondine saa han har ikke saa meget

Anmeld

24. juni 2009

Englebisse

Netapige skriver:

KH Neta

Hvor giver jeg dig bare ret. 
Jeg synes virkelig det også er ved at tage overhånd med det "glatte look". 
Er nu glad for jeg har en mand som synes jeg ser dejlig ud som jeg er. 
Dog trimmer jeg også mig selv for neden, men ikke fuldstændig glat. For som du siger så ligner man en lille skolepige. 

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
haps skriver:

Tak  Må se at få samlet mig lidt mod sammen og få det prøvet af  
Tror dog jeg venter til efter jeg har født..

Jeg bestilte tid første gang, hvor jeg tog med en jeg kender derind... Jeg var nysgerrig og bestilte så tid, bagefter jeg havde set hvrodan det foregik hehe...

Men det tog lidt tid at samle mod, men det er det hele værd. Der er rigtig mange af mine veninder der gør det nu

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Zafir skriver:

Brazilian wax...  

Det er så hvad jeg har at sige til det!!!

Jeg fjerner ikke hår for at ligne en lille pige... Jeg fjerner det for at føle mig mere lækker og så syntes jeg det er mere hygiejnisk Det bliver noget snask med alt det hår...

Og hvad med mænd? Så skulle de også være glatte over det hele for hygienes skyld...

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Nogle gange er jeg helt glat, nogle gange er jeg bare kun godt trimmet, nogle gange vokser det lidt mere, hvis jeg ikke har haft tid (jeg bruger ikke skraberen) så der er variation i mig! hehe

Anmeld

24. juni 2009

KarinaIda

Her er der dømt glatbane  Kan simpelthen ikke have det med hår, andet end på hovedet... Men engang imellem føler jeg at jeg glemmer steder forneden, eller også er det bare fordi det groer enormt stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.