modesty skriver:
Puha, der er nok cirka 15-16 år til jeg skal stå i den situation og jeg glæder mig ikke!
Jeg kommer til at tænke på... du skriver at dit liv meget har handlet om dine børn. Hvilket jo er skønt - men måske det kunne være en god idé at starte op på en hobby, være social med veninder, gå til kulturelle begivenheder o.s.v. Så du allerede nu stille og roligt kan fylde dit liv med andre ting end dine børn, så det måske bliver lidt nemmere når den sidste flytter hjemmefra?

Ja jeg tror du har helt ret, og jeg har også tænkt tanken selv, oven i alt det her. Var bare ikke helt klar over, at det var SÅ meget de fyldte i mit liv

Jeg er egenlig også begyndt...Jeg er jo uddannet osv, men valgte bare at gå hjemme mens børnene var små, så har været hjemmegående i 7-8 år. Men for omkring 1 års tid siden, var jeg så heldig at finde drømmejobbet, trods mine mange års fravær. Så jeg arbejder nu 25 timer ugentligt.
Min yngste mand skal starte i skole til sommer, og derefter går det jo bare stærkt med at løsrive sig....
Så jo der har været mange tanker oppe og vende den seneste uges tid. Men faktisk havde jeg helt glemt, at de voksede op, og flyttede hjemmefra...eller jeg havde ihvertfald ikke tænkt nærmere over det før nu. Og tiden er nu for at tage mit eget liv op til revision, da jeg jo også har et liv i mange år....uden børn.......GYS
Anmeld