Nu citerer jeg lige dig, men det er egentlig henvendt til alle der mener det er en god idé at bruge bestikkelse i denne situation.
Er du/I ikke bange for at holde ham i det. Det er jo ikke fordi han får en god oplevelse bare fordi han får lækkerier bagefter. Det lyder faktisk på TS til at det er rigtig hårdt for ham. Det er altså ikke bare et spørgsmål om ikke at ville, men at han er virkelig bange/ked af det. Og ved at købe ham, overtaler moderen ham ind i den dårlige situation igen og igen. Det får ham da ikke til at stoppe med at være angst, så de kan få en god badesituation igen ...
Kan sagtens følge dig , jeg er en af dem der også kan finde på at bruge bestikkelse . Som da knægten skulle have pencilin , alle råd virkede ikke . det hele kom op igen .så bestak ham med vingummi bamser - det virkede
eller da jeg i juleferien besluttede at projekt blefri skulle lanceres . Jeg fandt potten frem og sagde hver gang man tissede fik man et stykke slik . Det virkede min dreng der ALTID har nægter at komme i nærheden af potte eller toilet fik interessen . Og vupti var han blefri .
næste skridt var at det skulle foregå på toilettet , og aftalen blev lavet om . Man skulle lave stort på toilettet før man fik slik - igen virkede det .
så da han havde helt styr på det hele begyndte vi at droppe slikket igen , og det gik helt uden problemer . Og knægten var blefri da han startede igen efter juleferien
så her virkede det - ikke særlig pædagogisk I NO , men det var det der skulle til her . Og ja det bliver nok ikke sidste gang metoden bliver brugt
Anmeld