Hvor meget var kæresten med ?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Aabye

Her var min kæreste med ved alt.. både lægebesøg, blodprøve tagninger (det er fordi jeg går i panik.. er møg angst for nåle) scanninger og jordemoder konsultationer.. Han havde muligheden for det og han har altid fået valget om han ville med eller ej Han har heldigvis altid gerne ville med hvilket jeg synes er helt fantastisk...

Han har snart været mere elektrisk end mig når vi skulle til noget der omhandlede baby :p "husk nu at vi skal til jordemoder... har du skrevet det ned.. fik du den rigtige tid.. bla bla bla"...... 
"nu er der kun 14 dage til scanning..... nu er der kun 4 dage.. nu er der kun 1 time...... ej nu skulle vi ha været inde for et kvarter siden" :p det er faktisk lidt sødt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

FrkZier

Simone malou skriver:

Sagen a den er at min veninde lige har fundet ud af hun er gravid . 

Hun vil ringe til lægen i morgen .

men spørgsmålet er så 

- hvornår havde i jeres kæreste / mand med 

ved alle lægebesøg eller hvornår ?

Synes ikke der er nogen grund til at have kæresten med til lægebesøg - der er det udelukkende den gravide der skal måles, vejes og have målt blodtryk, ikke noget der har nogen direkte med baby at gøre..

mekamin kæreste har været med til jordemoder og alle scanninger 

Anmeld

20. marts 2013

BigHope13

Min har indtil videre være med til de to tidlige scanninger vi er blevet tilbudt, han er meget interesseret i scanningen da det er der han kan være lige så meget med i det som mig.
Men hvis det ikke lige passer med hans arbejde har vi besluttet han ikke behøver med til den næste tidlige scanning vi skal til. Den eneste vi begge vil være sammen om er kønsscanning.

Han kommer ikke til at deltage i læge eller jordemoder besøg men håber han frivilligt vil med til fødsels forberedelse.

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Når jeg en dag blir gravid - Så vil jeg 'bare' have ham med til Scanninger, det føler jeg er vigtigst og det han får mest ud af.
Også i forhold til job, så han ikke skal tage så meget fri, da hans arbejde er meget krævende!

Anmeld

20. marts 2013

modesty

men spørgsmålet er så 

Min mand var ikke med hos lægen den første gang. Der sker ikke rigtig andet end man får udleveret en vandrejournal, så det vil jeg umiddelbart mene er lidt overkill. Han var med til alle JM besøg (på nær ét hvor han ikke kunne) og alle scanninger (jeg havde fem).

Anmeld

20. marts 2013

Muffinmus

Med til fn scanning og md scanning...det var vist det, de besøg er pænt kedelige for mænd, vejet og målt blodtrykkets osv...

Anmeld

20. marts 2013

chael

Den første graviditet, var faderen med til at alle undersøgelser. Ved de sidste 2, var han kun med til nf og md.

*C

Anmeld

20. marts 2013

Bertris

Her har kæresten været med til ALT undtaget sidste lægebesøg. 
vil sige at første lægebesøg var jeg glad for han var der, men resten var det som sådan ikke nødvendigt  
Men det kommer helt klart også an på situationen, om det er for besværligt at få det til at hænge sammen osv osv 

Anmeld

20. marts 2013

hautecouture

Simone malou skriver:

men spørgsmålet er så 

Min kæreste var lun med til scanninger og den første aftale hos jordemoren. Det var efter eget ønske og helt ok med mig - kan da godt forstå han ikke gider høre om vand i kroppen, vægtøgning, kost og motion.  ... Og al den anden ammestuesnak 

Anmeld

20. marts 2013

Clisolka

Simone malou skriver:

men spørgsmålet er så 

Min kæreste var med til alt ved min datters graviditet - denne gang er han også med til alt. Han vil ikke misse noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.