Hvor meget var kæresten med ?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Victoria2013

Min kæreste har indtil videre kun været med til scanningerne (NF og MD) og så det første jordemoderbesøg. Han har ikke været med til læge nogen af gangene og heller ikke jordemoder sidst jeg var der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Kløver

Min mand har kun været med til scanninger på nær 1 tidlig md min mor tog med til, da jeg skulle have en ekstrascanning, og så lige nogle vækstscanninger under indlæggelse.
Han var med til 1 jm med den ældste og været med ved lægen 2 gange hvor vi hørte hjertelyd ( 1gang ved hver graviditet) Ellers ikke, kan sagtens klare selv at tage afsted, og for det meste er det kun mig som bliver tjekket, og får målt maven, blodtryk osv så det skal han ikke havd ødelagt rytme for, da han arbejder om natten og derfor sover når undersøgelserne ligger, eller har passet den store

Anmeld

20. marts 2013

L&V

Simone malou skriver:

MiSagen a den er at min veninde lige har fundet ud af hun er gravid . 

Hun vil ringe til lægen i morgen .

men spørgsmålet er så 

- hvornår havde i jeres kæreste / mand med 

ved alle lægebesøg eller hvornår ?

Min mand var med til scanninger og fødsel og det var det.. Syntes alt det andet ville være spild af tid for ham

Anmeld

20. marts 2013

Hailiesmom11

Min mand er med til alt, han arbejder om eftermiddagen så han kam være ret meget med til det meste.. sidste gang var han med til scanninger og et enkelt eller 2 jordmor besøg... denne gang har han vøret med til alt og nu skal vi afsted til sygehus for 3. Gang på 3 dage
Han tog også fri i går da vi skullr have lavet moderkage biopsi. .

Anmeld

20. marts 2013

LilleMie

Min kæreste var også med til alt her ved første barn, men ved næste barn tror jeg ikke, at han tager med lige så ofte (men bare når det lige passer ind og selvfølgelig til scanningerne). Det var ikke videre spændende altid og han var mest bare på sidelinjen 

Jeg synes det var rart at være to om at huske alle de informationer man fik, men ved næste barn, så burde det meste jo være gentagelser 

Anmeld

20. marts 2013

Christabelle

Vi har godt nok ikke været afsted endnu, men han skal med til scanning på lørdag og så har han byttet fridag med en kollega så han kan komme med til første lægebesøg d 10. april.

Anmeld

20. marts 2013

MorDk

Min kæreste var med til alle scanninger med begge unger og 2-3 jordemoderbesøg.

Anmeld

20. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Min kæreste var med til scanningerne..
Gik til gruppe JM - så der var han ikke med, og lægebesøg ville han ikke få noget ud af...

Så her kun scanninger

Anmeld

20. marts 2013

Bassemor<3

Simone malou skriver:

Sagen a den er at min veninde lige har fundet ud af hun er gravid . 

Hun vil ringe til lægen i morgen .

men spørgsmålet er så 

- hvornår havde i jeres kæreste / mand med 

ved alle lægebesøg eller hvornår ?

Min kæreste var med til alle scanninger, og en eller to jm. besøg. og så selvfølgelig til fødslen. og det passede mig helt fint

Anmeld

20. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min kæreste ville godt være med til det hele. Han kan jo også have spørgsmål til lægen. Og så tror jeg bare han har glædet sig så meget at han også ville havd noget at se frem til i graviditeten. For manden står jo lidt på sidelinien. Vi læste også sammen hvad der sker i maven uge for uge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.