Hvor meget var kæresten med ?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

tarkoflen

Min kæreste har ikke været med til lægebesøg, det synes jeg slet ikke der var nogen grund til! Han var med til skanningerne og har været med til to JM besøg, det første kunne han ikke komme med til! Men man skal jo gøre, som man selv finder det bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Dorthe1986

Min kæreste var med til scanninger, og de fleste jordemoderbesøg lægen klarede jeg selv. Han var også med de gange jeg skulle på fødegangen til tjek

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Simone malou skriver:

Sagen a den er at min veninde lige har fundet ud af hun er gravid . 

Hun vil ringe til lægen i morgen .

men spørgsmålet er så 

- hvornår havde i jeres kæreste / mand med 

ved alle lægebesøg eller hvornår ?

Min datters far var ikke med til første lægebesøg, da han var udsendt til Libanon på det tidspunkt. Han fik af vide over telefonen at han skulle være far. Da han kom hjem var han med til samtlige læge/-scanningsbesøg, samt JM besøg. Han har ikke misset et eneste.

Hvis han havde været hjemme da jeg fandt ud af at jeg var gravid var han helt sikkert også taget med til det første lægebesøg.

/Fenja

Anmeld

20. marts 2013

MomInTheMaking

@BRUGER skriver:

Min kæreste har været med ved ALLE lægebesøg, scanniger og jordmoder .. Det har været rigtig dejligt.. Han gjorde det fordi han kunne, og fordi det betød rigtig meget for os

Det samme her.

Anmeld

20. marts 2013

morethanperfect

Simone malou skriver:

men spørgsmålet er så 

Med Oscar lå alle tingene altid på en tirsdag hvor han havde fri , men med noel lå de andre dage , så han var ikke med ..

Havde i stedet min veninde med til NF

Anmeld

20. marts 2013

B&J

min kæreste var med til alle scanningerne og jordmor besøgene og nogle af lægebesøgene

Anmeld

20. marts 2013

SHERO

Her skal han med til scanninger og jm.. læge vil jeg helst alene...

Men rigtig dejlig da jeg var alene igennem første graviditet

Anmeld

20. marts 2013

Maja_4000

Min kæreste var med til nf, md og kønsscanning .. Jeg fik også nogle vægtscanninger, men dem vidste jeg ikke noget om før jeg var hos jm.. Synes mest det er scanningerne som er vigtige at komme med til og så var han 'selvfølgelig' med til noget info aften om ks, det var jo meget vigtigt eftersom jeg skulle have pks

Anmeld

20. marts 2013

Benjamins'mor

I min søns graviditet var han ikke meget med, for han var på arbejde.

Denne gang har han været med alle gange indtil videre.

Anmeld

20. marts 2013

Juliekp

Simone malou skriver:

men spørgsmålet er så 

Min kæreste var med til de vigtige skanninger (min datter var ikke så stor, så gik til kontrol skanninger rimelig tit) og så var han med til første jordemoder besøg.

Han var ikke altid med da han hver gang skulle tage fri fra arbejde og jeg kunne sagtens klare nogle af tingene alene Hvis jeg havde brug for han var der, så tog han med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.