Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Tona

Gigl skriver:

Åh på den måde  Vidste ikke hvordan man bare lige fik sådan en. Ikke fordi jeg tror jeg skal have det, bare nysgerrighed. Og utålmodighed, da jeg har termin i morgen x)

Du kan altid bede din egen JM om at få lavet en hindeløsning. Det vil de gerne, men de nævner det af en eller anden årsag sjældent selv. Som regl vil de dog ikke lave den før til termin eller evt lidt over, for kroppen skal være klar først. Men du kan bare bede om at få det lavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

DitteFisk

Amandas-mor skriver:

Du kan altid bede din egen JM om at få lavet en hindeløsning. Det vil de gerne, men de nævner det af en eller anden årsag sjældent selv. Som regl vil de dog ikke lave den før til termin eller evt lidt over, for kroppen skal være klar først. Men du kan bare bede om at få det lavet

Tja.. skal til jordemoder i morgen, og det er min anden fødsel, så kroppen må klart snart være klar  Har ikke kunnet bevæge mig ud de sidste 4 dage pga bækkenløsning nu.. så synes jeg ventetiden bliver smålang, mens underlivet bare bliver tungere. 

Anmeld

20. marts 2013

Tona

Gigl skriver:

Tja.. skal til jordemoder i morgen, og det er min anden fødsel, så kroppen må klart snart være klar  Har ikke kunnet bevæge mig ud de sidste 4 dage pga bækkenløsning nu.. så synes jeg ventetiden bliver smålang, mens underlivet bare bliver tungere. 

Ja jeg føler med dig, har selv bækkenløsning...

Men i sådan et tilfælde vil det da især være relevant for dig at få lavet den hindeløsning. Det havde jeg bedt om hvis det var mig

Anmeld

20. marts 2013

DitteFisk

Amandas-mor skriver:

Ja jeg føler med dig, har selv bækkenløsning...

Men i sådan et tilfælde vil det da især være relevant for dig at få lavet den hindeløsning. Det havde jeg bedt om hvis det var mig

Super  Man skal jo lige vide vide hvad man kan tillade sig at bede om  Thanks.

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Hindeløsningen var da ubehagelig.

Fødslen gjorde ondt ja. Meget stærke veer uden pause. Hurtigt gik det ja.. Nåede kun lige fødegangen.

Det var vel dejligt nok at du ikke skulle ligge med veer i flere døgn 

Anmeld

21. marts 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder..

Jeg søger erfarringer med hindeløsning 

Hvornår fik i lavede det? virkede det? Er der nogen risiko ved det? Osv.. 

Håber at der er nogen som vil hjælpe 

Fik lavet en 40+4 omkring kl 15.. Fik småveer faktisk med det samme.. Et par timer efter blev de stille og roligt regelmæssige (Uden at gøre ondt) Fødte min datter 40+5 kl 04.10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.