Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.758 visninger
25 svar
1 synes godt om
19. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder..

Jeg søger erfarringer med hindeløsning 

Hvornår fik i lavede det? virkede det? Er der nogen risiko ved det? Osv.. 

Håber at der er nogen som vil hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

MorDk

Jeg fik foretaget Hindeløsning 3 gange!! 2 gange uden virkning. Fik bare en masse plukveer. 3. gang jeg fik løsnet hinder fik jeg taget vandet nogle timer senere og fødte meget hurtig efter.

Hindeløsning er en af de "mildere" måder at sætte fødslen igang på. Men det virker kun hvis kroppen er KLAR!

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg fik foretaget Hindeløsning 3 gange!! 2 gange uden virkning. Fik bare en masse plukveer. 3. gang jeg fik løsnet hinder fik jeg taget vandet nogle timer senere og fødte meget hurtig efter.

Hindeløsning er en af de "mildere" måder at sætte fødslen igang på. Men det virker kun hvis kroppen er KLAR!

Hvor langt var du henne da du fik lavet det?  

Anmeld

19. marts 2013

LMX

Jeg fik det 41+0 om formiddagen. KL 0.30 fik jeg regelmæssige veer og KL 3.35 er min datter født.

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Anonym skriver:

Hvor langt var du henne da du fik lavet det?  

Jeg fødte min datter 41+0 og der fik jeg taget vandet. (torsdag)

Men fik 1. hindeløsning om mandagen. 2. hindeløsning onsdag og 3. og sidste torsdag.

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg fik det 41+0 om formiddagen. KL 0.30 fik jeg regelmæssige veer og KL 3.35 er min datter født.

Det gik pænt stærkt så Gjorde det ondt?  

Anmeld

20. marts 2013

Mum33

Fik en i 40+1. Virkede overhovedet ikke. Fødte i 40+6. Det var mega ubehageligt, men ikke som sådan ondt. 

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Fik en i 40+1. Virkede overhovedet ikke. Fødte i 40+6. Det var mega ubehageligt, men ikke som sådan ondt. 

Øv at det ikke virkede  

Jeg skal måske have lavet det når jeg er 38+3, hvis min krop er moden til det.. Håber virkelig at det virker på mig! 

Anmeld

20. marts 2013

k&k&k&k

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder..

Jeg søger erfarringer med hindeløsning 

Hvornår fik i lavede det? virkede det? Er der nogen risiko ved det? Osv.. 

Håber at der er nogen som vil hjælpe 

Hej med dig

Jeg fik lavet hindeløsning dagen inden jeg blev sat i gang. Og det gjore pisse niller naller! AV siger jeg bare!!! Og jeg har normalt en MEGET høj smertetærskel!!!

Men den havde ingen effekt overhovedet! Tror jeg fik 1-2 veer efter det men de gik i sig selv igen og blev ikke til mere.

Hun kom først dagen efter hvor jeg blev sat i gang med ve-drop.

Så ingen effekt her

Anmeld

20. marts 2013

DitteFisk

Hm, hvad er grunden lige til at man får lavet en hindeløsning? Er det pga kompliceret graviditet og derfor et lille forsøg på at igangsætte?  Eller er det noget man kan bede om....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.