hvornår kunne i teste gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2009

silden85

Anonym skriver:

lige en opdatering. Jeg er lige kommet hjem fra ferie og har stadig ingen tegn på graviditet... og min menstruation er heller ikke kommet..... tog en test og der kom to streger... vildt!!!! så fik taget spiralen ud 11 maj og fik også menstruation der... har ikke haft menstruation siden, testede negativ i starten af juli... men positiv nu

mange gange tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Anonym trådstarter

silden85 skriver:

mange gange tillykke

Mange tak

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
TILLYKKE!!!!   Hvor fantastisk dejligt!!!

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

baby2010 skriver:

Jeg har lige testet svag positiv i dag - det er 40 dage siden jeg havde mens, men jeg har også meget lange cyklusser. Det er præcis 14 dage siden jeg havde ÆL... Håber det kunne hjælpe

Hallo!!! Tillykke med det da!!! Det er da dejligt!! Håber snart det er min tur

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Anonym skriver:

lige en opdatering. Jeg er lige kommet hjem fra ferie og har stadig ingen tegn på graviditet... og min menstruation er heller ikke kommet..... tog en test og der kom to streger... vildt!!!! så fik taget spiralen ud 11 maj og fik også menstruation der... har ikke haft menstruation siden, testede negativ i starten af juli... men positiv nu

stort tillykke!

Anmeld

25. juli 2009

Anonym trådstarter

Tak alle sammen
Kan ikke rigtig forstå at jeg er gravid... kan det virkelig passe når sidste jeg jeg havde mens. var start/midt i maj...
hvor langt mon jeg er henne...?
Kan lægen mon vurdere det?
Men mange mange tak

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Anonym skriver:

Tak alle sammen
Kan ikke rigtig forstå at jeg er gravid... kan det virkelig passe når sidste jeg jeg havde mens. var start/midt i maj...
hvor langt mon jeg er henne...?
Kan lægen mon vurdere det?
Men mange mange tak

du kan prøve selv at regne det ud herinde... hvis du kan huske din sidste 1. mens dag... selvfølgelig kan det være svært at sige hvor lang cyklus du har, men mon ikke den er omkring 30 dage som gennemsnittet?
Jeg havde sidste mens dag d.17. maj og har en cyklus på 32 dage.. jeg er 9+2 i dag...

Anmeld

26. juli 2009

baby2010

Rosa skriver:

Hallo!!! Tillykke med det da!!! Det er da dejligt!! Håber snart det er min tur

Mange tak!

Og hvor er det spændende, at I er i gang nu - rigtig meget held og lykke med det!

Du kan se billeder af min bebs inde på min profil - er den ikke fin?

Kh Julie 8+6

Anmeld

1. august 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

du kan prøve selv at regne det ud herinde... hvis du kan huske din sidste 1. mens dag... selvfølgelig kan det være svært at sige hvor lang cyklus du har, men mon ikke den er omkring 30 dage som gennemsnittet?
Jeg havde sidste mens dag d.17. maj og har en cyklus på 32 dage.. jeg er 9+2 i dag...

Hej

ja kan godt huske første dag jeg havde mens sidst; d.11 maj....

MEN jeg har ikke haft mens siden og testede negativ 1 juli.... testede igen d.23 juli hvor den så var positiv.

Så den cyklus har jo været rigtig lang....

Skal til læge mandag og så må jeg se hvad hun siger....

Tillykke med din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.