hvornår kunne i teste gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.106 visninger
38 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Anonym trådstarter

Ja hvor mange uger fra i fik jeres mens. sidst gik der til i kunne teste positivt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

baby2010

Jeg har lige testet svag positiv i dag - det er 40 dage siden jeg havde mens, men jeg har også meget lange cyklusser. Det er præcis 14 dage siden jeg havde ÆL... Håber det kunne hjælpe

Anmeld

24. juni 2009

MaleneG

Anonym skriver:

Ja hvor mange uger fra i fik jeres mens. sidst gik der til i kunne teste positivt???

Jeg testede positiv en uge før forventet mens, med en regelmæssigt cyklus på 28 dage, hvor 7 af dem gik til mens.

Anmeld

24. juni 2009

xx

Første gang kunne jeg først teste positiv da jeg var flere måneder henne, 2. gang var jeg gået 8 dage over tid og 3. gang havde jeg slet ikke rigtig haft mens after nummer 2, men var ca 2 måneder henne da jeg alligevel tog en test som så var positiv...

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Jeg gik et par dage over, og testede positivt...

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
testede positiv på 36. dagen.. har normalt en cyklus på 32 dage...

Anmeld

24. juni 2009

Leneur

Den er lidt svær for mig at svare på, da jeg både har prøvet at få mens 14 dage efter sidste mens dag og sågar 45 dage uden mens hvor jeg troede den var der og testede hver 3. dag. Jeg havde godt nok været meget syg jul og nytår men min mistanke blev vakt da jeg ikke engang kunne spille fodbold og løbe en bane uden næsten at tilte omkuld og der var jeg gået 10 dage over men ville ikke teste da jeg jo var blevet skuffet sidst, så jeg ventede en måneds tid inden jeg tog testen, for så var det 2 mensperioder jeg var udover og så var den sørme positiv og det blev konfirmeret dagen efter ved lægen.

Anmeld

24. juni 2009

haps

Testede positivt den dag hvor jeg skulle have min mens - ville ikke teste før, selvom jeg var ret sikker..

Anmeld

24. juni 2009

strongcoffee

Jeg testede positiv 3 dage efter forventet mens med en cyklus på 26 dage.

Anmeld

26. juni 2009

Snuffler25

c skriver:

Første gang kunne jeg først teste positiv da jeg var flere måneder henne, 2. gang var jeg gået 8 dage over tid og 3. gang havde jeg slet ikke rigtig haft mens after nummer 2, men var ca 2 måneder henne da jeg alligevel tog en test som så var positiv...

Wow det er alligevel vildt - at du først kunne teste positiv flere måneder henne.. - havde du ikke været ved lægen og få blodprøve eller afventede du blot selv og testede jævnligt?
Hvad mærkede du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.