Snuffler25 skriver:
Wow det er alligevel vildt - at du først kunne teste positiv flere måneder henne.. - havde du ikke været ved lægen og få blodprøve eller afventede du blot selv og testede jævnligt?
Hvad mærkede du?
Jo jo havde været til lægen masser af gange, men han tog kun almindelige teste og de blev ved med at vise negativ. Han lavede også gynækologisk undersøgelse på mig for at se om min livmoder var blevet blå eller sådan noget og det var den heller ikke. han trykkede mig på maven og stadig ingenting. Det var meget mærkeligt

Jeg blødte også lidt ved den første mens så han mente jeg bare havde uregelmæssig mens i en periode da det sagtens kan ske når man er så ung.Og jeg var bare smadder forvirret for jeg havde sindsygt ondt i brysterne og havde så meget kvalme at jeg intet kunne holde indenbords og jeg vidste bare der var noget anderledes ved min krop, men alle test, både hjemme og hos lægen sagde jo negativ, så begyndte at blive bange for jeg var syg eller noget. Min læge nævnte ikke en eneste gang noget med en blodprøve og jeg anede jo ikke noget om noget som helst....ellers havde jeg nok selv foreslået det. Jeg testede positiv da jeg var 16 uger henne og var første gang hos lægen da jeg var ca 8 uger henne.
Anmeld