hvornår kunne i teste gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2009

Snuffler25

linda2009 skriver:

Jeg testede først positiv, da jeg var 10 uger henne.

Knus Linda 25+1

10 uger er langt henne ja
Nåede du at kontakte en læge? Testede du positv ved hjemmetest eller hos en læge? 

Fortæl fortæl.. jeg er på dag 39 nu og mangler stadig mens.. den burde være kommet på dag 33, hvis min cyklus er som sidste måned.. men det er lidt svært at regne ud. I april og maj måned, var den 27 dage, sidste måned 33 dage og nu er jeg så på dag 39 uden mens. Symtomer: den spænder lidt i maven indimellem, som om der foregår et eller andet - men ved ikke om det mens forberedelse- men mærker ikke meget. Og så kvalme indimellem.. men tester altså negativt. Kunne du mærke noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Stumpen

Begge gange har jeg først testet en uge efter forventet mens, og der har de været positive..

Anmeld

29. juni 2009

Pige2009

Anonym skriver:

Okay ja det var langt henne..... Jeg håber da lidt på at være gravid, men tror ikke på det da jeg tester negativ og slet ikke føler mig gravid...... Er bange for at fordi jeg spekulerer så meget over min mens/manglende mens at det er derfor den ikke kommer.......... vil enten helt vildt gerne være gravid, ellers vil jeg helt vil gerne ha menstruation nu
Tillykke med din graviditet

Tak for det. Jeg vil sige, at jeg ikke testede før 10 uge, da jeg ingen mistanke havde om at jeg var gravid. Blev gravid på p-piller og havde stadig mens. Så det var ret tilfældigt, at jeg fandt ud af det.

Jeg tror også, at ens mens kan blive væk lidt længere, hvis man tænker for meget over, at den udebliver. Håber da du er gravid

Anmeld

29. juni 2009

xx

Snuffler25 skriver:

Wow det er alligevel vildt - at du først kunne teste positiv flere måneder henne.. - havde du ikke været ved lægen og få blodprøve eller afventede du blot selv og testede jævnligt?
Hvad mærkede du?

Jo jo havde været til lægen masser af gange, men han tog kun almindelige teste og de blev ved med at vise negativ. Han lavede også gynækologisk undersøgelse på mig for at se om min livmoder var blevet blå eller sådan noget og det var den heller ikke. han trykkede mig på maven og stadig ingenting. Det var meget mærkeligt   Jeg blødte også lidt ved den første mens så han mente jeg bare havde uregelmæssig mens i en periode da det sagtens kan ske når man er så ung.Og jeg var bare smadder forvirret for jeg havde sindsygt ondt i brysterne og havde så meget kvalme at jeg intet kunne holde indenbords og jeg vidste bare der var noget anderledes ved min krop, men alle test, både hjemme og hos lægen sagde jo negativ, så begyndte at blive bange for jeg var syg eller noget. Min læge nævnte ikke en eneste gang noget med en blodprøve og jeg anede jo ikke noget om noget som helst....ellers havde jeg nok selv foreslået det. Jeg testede positiv da jeg var 16 uger henne og var første gang hos lægen da jeg var ca 8 uger henne.

Anmeld

5. juli 2009

Gustavsmor

Mathilde skriver:

Jeg havde en positiv test på 27. dagen, så små fire uger efter sidste mens første dag

Det samme gjorde jeg.....

Anmeld

5. juli 2009

Nanna1985

Jeg testede positiv 53 dage over tid

Nanna (31+5)

Anmeld

5. juli 2009

Snuffler25

linda2009 skriver:

Tak for det. Jeg vil sige, at jeg ikke testede før 10 uge, da jeg ingen mistanke havde om at jeg var gravid. Blev gravid på p-piller og havde stadig mens. Så det var ret tilfældigt, at jeg fandt ud af det.

Jeg tror også, at ens mens kan blive væk lidt længere, hvis man tænker for meget over, at den udebliver. Håber da du er gravid

Jeg var desværre ikke gravid i denne omgang, så må på den igen 

Ja okay, man er på p-piller og har stadig menstruation - så er det sgu heller ikke nemt at regne ud man er gravid haha

Hvordan kunne du mærke at du så var det alligevel? Fik du nogle symtomer? Troede slet ikke man kunne være gravid, når man samtidig havde menstruation

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Snuffler25 skriver:

Jeg var desværre ikke gravid i denne omgang, så må på den igen 

Ja okay, man er på p-piller og har stadig menstruation - så er det sgu heller ikke nemt at regne ud man er gravid haha

Hvordan kunne du mærke at du så var det alligevel? Fik du nogle symtomer? Troede slet ikke man kunne være gravid, når man samtidig havde menstruation

Det er ret underligt, men faktisk en uge efter barnet blev undfanget kunne jeg mærke et eller andet anderledes ved min krop a la sommerfugle i maven eller noget i den stil. Svært at forklare, men jeg kunne mærke et eller andet var anderledes. En veninde sagde for sjov, at jeg nok var gravid Hmm... tænkte jeg. Jeg tog derefter en test, som så var positiv, men jeg tænkte, at det ikke kunne passe. 5 dage senere tog jeg test nr. 2 - også positiv. Derefter gik jeg til lægen og fik bekræftet, at jeg ganske rigtigt var gravid. Kald det kvindelig intuition med min fornemmelse

Knus Linda 26+1

Anmeld

5. juli 2009

prettybutterfly

10 dage efter jeg SKULLE have haft min mens

Anmeld

25. juli 2009

Anonym trådstarter

lige en opdatering. Jeg er lige kommet hjem fra ferie og har stadig ingen tegn på graviditet... og min menstruation er heller ikke kommet..... tog en test og der kom to streger... vildt!!!! så fik taget spiralen ud 11 maj og fik også menstruation der... har ikke haft menstruation siden, testede negativ i starten af juli... men positiv nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.