Krise hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

AnnaK89

tarkoflen skriver:

Hvordan går det med dig? Har du fået det bedre?

Det var ikke halsbetændelse
Lægen sagde jeg var rød og lidt hævet, men ingen betændelse

Grundet at jeg ikke havde fundet lindring i nogen ting, valgte hun at give mig et let morfin pille, så kunne jeg i det mindste sove i nat. Men har det lige så slemt idag. Intet virker.
Hun sagde så at jeg skulle få fat i en øre, næse og hals læge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Kief31

AnnaKJ skriver:

Jeg har SÅÅÅÅ ondt i min hals! Jeg tuder fuldstændig vildt hver gang jeg synker!
Kan ikke få fat i strepsils og har drukket masser varm te med honning - det hjælper bare ikke!
Det gør virkelig så voldsomt ondt, har aldrig prøvet noget lignende!

Hvad kan jeg gøre? Av av av

Hvis honning skal hjælpe, skal du spise det ved siden af, ikke komme det i teen. Den høje temperatur slår nemlig det gode i honningen ihjel, og så virker det ikke.. God bedring

Anmeld

18. marts 2013

tarkoflen

AnnaKJ skriver:

Grundet at jeg ikke havde fundet lindring i nogen ting, valgte hun at give mig et let morfin pille, så kunne jeg i det mindste sove i nat. Men har det lige så slemt idag. Intet virker.

Øv hvor irriterende! Håber du kan komme hurtigt til!

Rigtig godt bedring!

Anmeld

18. marts 2013

Line&Mike

AnnaKJ skriver:

Det lyder godt nok ikke rart !

Jeg kan ikke lade være med at tænke kyssesyge når du har så ondt i halsen, og intet virker. Min kæreste har haft det, og han havde bare så skrækkeligt ondt i halsen, og intet smertestillende virkede.

Hvis du bliver ved med at være syg, kan du evt. blive tjekket for det? Ikke fordi der er noget du kan gøre ved det, men mere fordi der er nogle forholdsregler du skal tage dig 

God bedring 

Anmeld

18. marts 2013

AnnaK89

Line&Mike skriver:

Jeg kan ikke lade være med at tænke kyssesyge når du har så ondt i halsen, og intet virker. Min kæreste har haft det, og han havde bare så skrækkeligt ondt i halsen, og intet smertestillende virkede.

Hvis du bliver ved med at være syg, kan du evt. blive tjekket for det? Ikke fordi der er noget du kan gøre ved det, men mere fordi der er nogle forholdsregler du skal tage dig 

God bedring 

Men har jo ikke feber eller noget - og føler mig ikke syg, har bare super ondt i halsen.
Og hvis det skulle være kyssesyge, så skulle det komme fra en halsbetændelse det er svær at slippe af med og har ingen betændelse?
Så tænker ikke lige umiddelbart at det er det

Anmeld

18. marts 2013

AnnaK89

Line&Mike skriver:

God bedring 

Men har jo ikke feber eller noget - og føler mig ikke syg, har bare super ondt i halsen.
Og hvis det skulle være kyssesyge, så skulle det komme fra en halsbetændelse det er svær at slippe af med og har ingen betændelse?

Anmeld

18. marts 2013

Maja88

AnnaKJ skriver:

Blev du podet

Anmeld

18. marts 2013

AnnaK89

Maja88 skriver:

Blev du podet

Ja jeg gjorde.

Anmeld

18. marts 2013

Maja88

AnnaKJ skriver:

Ja jeg gjorde.

Hvad med infektionstal

Anmeld

18. marts 2013

AnnaK89

Maja88 skriver:

Hvad med infektionstal

Nej det fik jeg ikke målt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.