Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Så ville jeg altså give vagtlægen et hurtigt kald! Det kan være farligt hvis det er en byld igen læge kan nok lidt bedre ud fra symptomer sige om det kan være muligt!Rigtig god bedring
Så ville jeg altså give vagtlægen et hurtigt kald! Det kan være farligt hvis det er en byld igen læge kan nok lidt bedre ud fra symptomer sige om det kan være muligt!Rigtig god bedring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: Så tror jeg det er halsbetændelse
Så tror jeg det er halsbetændelse
AnnaKJ skriver: Har ringet - panodil og strepsils virkede bare slet ikke! Ikke det mindste
Har ringet - panodil og strepsils virkede bare slet ikke! Ikke det mindste
tarkoflen skriver: Hvad sagde de til det ved vagtlægen?
Hvad sagde de til det ved vagtlægen?
AnnaKJ skriver: Skulle komme ind - sidder og venter nu.
Skulle komme ind - sidder og venter nu.
tarkoflen skriver: Mon ikke det er noget halsbetændelse eller sådan en klam byld hvis det er det sidste, håber jeg du kan slippe af med den med penicillin du må lige skrive, hvad de siger!God bedring!
Mon ikke det er noget halsbetændelse eller sådan en klam byld hvis det er det sidste, håber jeg du kan slippe af med den med penicillin du må lige skrive, hvad de siger!God bedring!
Var det halsbetændelse
AnnaKJ skriver: Jeg har SÅÅÅÅ ondt i min hals! Jeg tuder fuldstændig vildt hver gang jeg synker! Kan ikke få fat i strepsils og har drukket masser varm te med honning - det hjælper bare ikke! Det gør virkelig så voldsomt ondt, har aldrig prøvet noget lignende! Hvad kan jeg gøre? Av av av
Jeg har SÅÅÅÅ ondt i min hals! Jeg tuder fuldstændig vildt hver gang jeg synker! Kan ikke få fat i strepsils og har drukket masser varm te med honning - det hjælper bare ikke! Det gør virkelig så voldsomt ondt, har aldrig prøvet noget lignende! Hvad kan jeg gøre? Av av av
Ved ikke om andre har foreslået samme men køb nogle ZYX på apoteket. De er supergode mod ondt i halsen.
god bedring
AnnaKJ skriver: Det skal jeg nok gøre Mange tak
Det skal jeg nok gøre Mange tak
Hvad sagde lægen til dig ??.
God bedring ellers .
Henriette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128