Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HelloKitty2 skriver: Ved mig kan det hjælpe i en kort periode når jeg drikker kold appelsin juice. Måske kan det hjælpe dig? God bedring!
Ved mig kan det hjælpe i en kort periode når jeg drikker kold appelsin juice. Måske kan det hjælpe dig?
God bedring!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Jeg har SÅÅÅÅ ondt i min hals! Jeg er fuldstændig vildt hver gang jeg synker! Kan ikke få fat i strepsils og har drukket masser varm te med honning - det hjælper bare ikke! Det gør virkelig så voldsomt ondt, har aldrig prøvet noget lignende! Hvad kan jeg gøre? Av av av
Jeg har SÅÅÅÅ ondt i min hals! Jeg er fuldstændig vildt hver gang jeg synker! Kan ikke få fat i strepsils og har drukket masser varm te med honning - det hjælper bare ikke! Det gør virkelig så voldsomt ondt, har aldrig prøvet noget lignende! Hvad kan jeg gøre? Av av av
AnnaKJ skriver: Dem kan jeg heller ikke få fat i lige nu
Dem kan jeg heller ikke få fat i lige nu
o1Mutte skriver: Hvor bor du? Vi har nogen til at ligge du må få
Hvor bor du? Vi har nogen til at ligge du må få
Baby2påvej skriver: Bør du ikke ved en superbrugs der har åben til kl 9
Bør du ikke ved en superbrugs der har åben til kl 9
AnnaKJ skriver: I Nordjylland
I Nordjylland
AnnaKJ skriver: Vi har ingen superbrugs mere Og har forsøgt i både spar og rema - ingen havde nogen
Vi har ingen superbrugs mere Og har forsøgt i både spar og rema - ingen havde nogen
o1Mutte skriver: Ja det har jeg set Men hvor? min mand skal ud og køre nu her nemlig og kunne komme forbi med nogen hvis du boede rimelig tæt på
Ja det har jeg set Men hvor? min mand skal ud og køre nu her nemlig og kunne komme forbi med nogen hvis du boede rimelig tæt på
AnnaKJ skriver: I Hjørring
I Hjørring
o1Mutte skriver: Nå øv det var lige langt nok væk
Nå øv det var lige langt nok væk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128