ringe til lægen eller se an?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

StudPsyk

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls

Hvis l selv har en autostol, kan vi måske slå to fluer med et smæk, så kan du få køreposen, og jeg kan køre jer til læge, jeg skal dog bare være hjemme kl 13 for der får jeg en veninde på besøg

God bedring med det lille pus!

Hvor er du sød! Jeg ser lige hvordan det arter sig, for min mor kommer i morgen tidlig for at se efter hende imens jeg er til jordemoder. Men jeg skriver lige en sms i morgen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

L&V

Tænker at det er helt alm forkælelse/tænder og ikke noget jeg ville ringe til lægen for.. Med mindre hun bliver slatten og mere skidt af feberen så ville jeg bare sørge for væske og hygge

Anmeld

17. marts 2013

tarkoflen

Janne T. skriver:

Hvor er du sød! Jeg ser lige hvordan det arter sig, for min mor kommer i morgen tidlig for at se efter hende imens jeg er til jordemoder. Men jeg skriver lige en sms i morgen :-)

Det gør du bare, men håber hun har det bedre i morgen

God tur til JM

Anmeld

17. marts 2013

StudPsyk

Hvad ville i så gøre i forhold til påklædning? Blev nødt til at tage hendes natdragt af, fordi hun kogte sådan. Så hun har kun ble på. Men hun blev ved med at vågne op når jeg bevægede mig, så måtte lægge hende ind i egen seng, hvor hun nu sover sødt. Men bliver det ikke for koldt??

Anmeld

17. marts 2013

ledermus

De plejer at sige ved feber at børnene skal have så lidt tøj på som muligt så de kan komme af med varmen så Oliver har tit bare sovet i  kortærmet body og med kun et dynebetræk over sig når han har haft feber og han er ikke blevet for kold af det.

God bedring med hende

Anmeld

17. marts 2013

StudPsyk

ledermus skriver:

De plejer at sige ved feber at børnene skal have så lidt tøj på som muligt så de kan komme af med varmen så Oliver har tit bare sovet i  kortærmet body og med kun et dynebetræk over sig når han har haft feber og han er ikke blevet for kold af det.

God bedring med hende

Så måske jeg lige skal snige en kortærmet på hende?

Anmeld

17. marts 2013

ledermus

Janne T. skriver:

Så måske jeg lige skal snige en kortærmet på hende?

er hun god til at beholde dynen over sig mens hun sover? for hvis hun er det vil jeg mene det er nok men er hun god til ligesom min søn at smide dynen/sparke den væk ville jeg nok lige snige en kortærmet på hende 

Anmeld

17. marts 2013

StudPsyk

ledermus skriver:

er hun god til at beholde dynen over sig mens hun sover? for hvis hun er det vil jeg mene det er nok men er hun god til ligesom min søn at smide dynen/sparke den væk ville jeg nok lige snige en kortærmet på hende 

Nej, hun sover typisk ovenpå den :-) fik givet hende en på. Stakkels lille pige!

Anmeld

17. marts 2013

mariesmavse92

Janne T. skriver:

Synes altid det er vildt svært hvornår man skal til lægen. Rose startede med feber i går, som er blevet ved. Ligger på cirka 39. Hun har sygt meget slimet grønt snot (mums), og så savler hun som et ondt år. Tror seriøst vi har brugt ti eller flere savlesmække i dag!!
Nu ligger hun her i sengen med mig og snorker. Men skal jeg ringe til lægen i morgen? I Hun hoster ikke, kun når hun græder.
Umiddelbart tænker jeg at der vel ikke rigtig er noget lægen kan gøre?
og kan det godt være tænder med så slem forkølelse og ret høj feber? Hun har godt nok noget hjørnetænder på vej, men hun reagerede slet ikke sådan med kindtænderne som hun har fire af..

Hun er 17 måneder hvis det har relevans.

Hej Vi har lige været til lægen med vores datter på 1 år, med præcis samme symptomer! SAVL, savl savl savl, en smule hoste, snot og pludselig høj feber - hun har en lille virusinfektion. Efter tre dage er det allerede på vej væk godt hjulpet på vej af en masse pressede appelsiner, grøntsagssuppe og kamillethe og MASSER af vand/væske, fordi hun havde meget besvær med at spise. Selvfølgelig skal du ringe til lægen, hvis du er bekymret, men ifølge vores læge er der lige nu MEGET virusinfektion i omløb Og de symptomer du beskriver passer på dem vores datter havde. Men giv selvfølgelig lægen et kald hvis du bliver bekymret. Tre dage tog det feberen om at forsvinde herfra og det er også længe at vente når man ikke ved med sikkerhed hvad det skyldes. Rigtig god bedring med din datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.