Hvad må et weekendkursus koste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

har stemt 500-600 kr. i det der ikke står at mad er med i de to dage... så går ud fra at man selv skal ha mad med + betale for materialer... så sys jeg 500-600 er en fair pris

Mad er ikke med i prisen, nej. Tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

LR85

Kommer an på om det er et foredrag eller noget dyrt materiale hvis det fx er et 'sy-din-gallakjole-kursus'

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Kommer an på om det er et foredrag eller noget dyrt materiale hvis det fx er et 'sy-din-gallakjole-kursus'

Der må påregnes udgifter til materialer, men det er op til deltagerne, hvor meget det skal være. Det kan være alt fra 50 kroner til flere tusinde...

Anmeld

18. marts 2013

Sakris

Jeg har været på et 2-dages hobbykursus sidste år. Det kostede 800 for 2 dage og man skulle have alt med selv. Det var endda en af de billigste kurser jeg kunne finde.

Det næste jeg gerne vil på koster 1500. Så der går nok noget tid inden det bliver en realitet. Men jeg synes prisen er fair. Der må også kun være 5 deltagere, så underviseren har masser af tid til hver enkelt.

Prisen afhænger af type hobby og deltagerantal. Det vil jeg lige som nogle af de andre også mene. Men hvorfor ikke kigge i nogle af bladende fra aftensskolerne? Der står priser i, også kan du ligge noget oven i prisen, da FOF og lign. er støttede. 

Anmeld

18. marts 2013

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Jeg har været på et 2-dages hobbykursus sidste år. Det kostede 800 for 2 dage og man skulle have alt med selv. Det var endda en af de billigste kurser jeg kunne finde.

Det næste jeg gerne vil på koster 1500. Så der går nok noget tid inden det bliver en realitet. Men jeg synes prisen er fair. Der må også kun være 5 deltagere, så underviseren har masser af tid til hver enkelt.

Prisen afhænger af type hobby og deltagerantal. Det vil jeg lige som nogle af de andre også mene. Men hvorfor ikke kigge i nogle af bladende fra aftensskolerne? Der står priser i, også kan du ligge noget oven i prisen, da FOF og lign. er støttede. 

Baggrunden for at lave afstemningen er en mindre del af en større undersøgelse. Både AOF og FOF, og andre organisationer er med, men der skal som bekendt være minimum 12 deltagere før kurset kan udbydes, så det hører ikke til i denne afstemning. Jeg forstår godt, I er kritiske, men det er ikke meningen, det skal være en diskution. 

Tak for input

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.