Hvad må et weekendkursus koste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad må et weekendkursus koste?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.501 visninger
24 svar
1 synes godt om
17. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvis I skulle på weekendkursus i en kreativ hobby, lørdag og søndag, hvad måtte det så koste? Underviseren er både uddannet i faget og som lærer. Materialer kommer oveni prisen. Pengene går til leje af lokaler, PR og kaffe/te under kurset, og så lidt til underviseren for arbejdet...

På forhånd tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Benjamins'mor

Ville ikke give mere end 400 når materialer kommer oveni.

Anmeld

17. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Hvis I skulle på weekendkursus i en kreativ hobby, lørdag og søndag, hvad måtte det så koste? Underviseren er både uddannet i faget og som lærer. Materialer kommer oveni prisen. Pengene går til leje af lokaler, PR og kaffe/te under kurset, og så lidt til underviseren for arbejdet...

På forhånd tak for hjælpen.

500

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Ville ikke give mere end 400 når materialer kommer oveni.

Tak for svar.

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

500

Tak for svar.

Anmeld

17. marts 2013

tarkoflen

Det kommer for mig lidt an på hvor mange timer det er! Der er stor forskel på om det er tre timer om dagen eller det er 6 timer om dagen, og så også hvor mange der er på holdet!

Hvis der er 15 på holdet skal det jo være billigere pr. mand end hvis der er 5

Synes der er mange ting, der spiller ind, for det skal være fair for dig at bruge din weekend på det og det skal som minimum dække dine udgifter!

Du kunne evt. overveje om materialer kan indgå i prisen, hvis du kan få lidt ud af at købe stort ind...

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det kommer for mig lidt an på hvor mange timer det er! Der er stor forskel på om det er tre timer om dagen eller det er 6 timer om dagen, og så også hvor mange der er på holdet!

Hvis der er 15 på holdet skal det jo være billigere pr. mand end hvis der er 5

Synes der er mange ting, der spiller ind, for det skal være fair for dig at bruge din weekend på det og det skal som minimum dække dine udgifter!

Du kunne evt. overveje om materialer kan indgå i prisen, hvis du kan få lidt ud af at købe stort ind...

Det er ikke muligt, at fastsætte en pris efter deltagerantal, da eventuelle deltagere skal kende prisen inden de melder sig til. Timetallet ligger på omkring samme antal timer som en normal arbejdsdag, men deltagerne er selvfølgelig ikke tvunget til at blive i syv timer. Det er heller ikke muligt, at lade materialerne indgå i prisen. 

Tak for svar.

Anmeld

17. marts 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Det er ikke muligt, at fastsætte en pris efter deltagerantal, da eventuelle deltagere skal kende prisen inden de melder sig til. Timetallet ligger på omkring samme antal timer som en normal arbejdsdag, men deltagerne er selvfølgelig ikke tvunget til at blive i syv timer. Det er heller ikke muligt, at lade materialerne indgå i prisen. 

Tak for svar.

Jeg er helt med på, at deltagerne selvfølgelig skal have en fast pris, men der er for mig forskel på, om der er et max på 5 deltagere eller 15 deltagere

Anmeld

17. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Tak for svar.

men du har vel en ide om hvor mange deltagere der vil være? altså har du plads til 20 deltagere eller 5, det gør jo en ret stor forskel

selvfølgelig kan man aldrig sige det præcist, men man har vel altid et ca. tal

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg er helt med på, at deltagerne selvfølgelig skal have en fast pris, men der er for mig forskel på, om der er et max på 5 deltagere eller 15 deltagere

Det gør naturligvis en forskel for underviseren, om der er 5 eller 15 deltagere. Men det jeg er interesseret i at vide er, hvor meget et weekendkursus må koste, uafhængigt af deltagerantallet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.