Hvad må et weekendkursus koste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvis I skulle på weekendkursus i en kreativ hobby, lørdag og søndag, hvad måtte det så koste? Underviseren er både uddannet i faget og som lærer. Materialer kommer oveni prisen. Pengene går til leje af lokaler, PR og kaffe/te under kurset, og så lidt til underviseren for arbejdet...

På forhånd tak for hjælpen.

Hvis det var noget jeg virkelig interesserede mig for, så ville jeg max give 600-700 kr.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

men du har vel en ide om hvor mange deltagere der vil være? altså har du plads til 20 deltagere eller 5, det gør jo en ret stor forskel

selvfølgelig kan man aldrig sige det præcist, men man har vel altid et ca. tal

Undersøgelsen handler om, hvad et weekendkursus må koste, uafhængigt af deltagerantallet. 

Anmeld

17. marts 2013

Hulubulu86

Havde først stemt 800-900 men det var en fejl. Ville have stemt 900-1000.
Synes sagtens det kunne koste mere. Mn mor har holdt mange patchwork-kurser og hun har haft meget forberedelse inden da der skulle være materiale både til begyndere og øvede. Når skat var betalt fik hun stortset intet ud af det

Synes en timebetaling på 100-150 Per deltager ville være fair. Så formentlig en 1500-2000kr pr deltager for to dage.

Anmeld

17. marts 2013

o1Mutte

Jeg har stemt 500kr. Især når materialer kommer oveni. Det kan godt gå hen og blive dyrt i sig selv

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hvis det var noget jeg virkelig interesserede mig for, så ville jeg max give 600-700 kr.

/Fenja

Tak for det.

Anmeld

17. marts 2013

kriknu

en 400-500 kr... aller højest 550kr. når materialer kommer oven i ... 

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

UmmA skriver:

Havde først stemt 800-900 men det var en fejl. Ville have stemt 900-1000.
Synes sagtens det kunne koste mere. Mn mor har holdt mange patchwork-kurser og hun har haft meget forberedelse inden da der skulle være materiale både til begyndere og øvede. Når skat var betalt fik hun stortset intet ud af det

Synes en timebetaling på 100-150 Per deltager ville være fair. Så formentlig en 1500-2000kr pr deltager for to dage.

Det er rigtigt, det er ikke noget man bliver rig af. Jeg har ikke skrevet højere beløb på, fordi jeg ikke troede det var realistisk, at nogen ville betale mere. Men hvis man kender lidt til det, som du gør, ved man hvor meget arbejde der er i det, og hvor lidt man i realiteten "tjener" på det...

Tak for svar

Anmeld

17. marts 2013

Kay

har stemt 500-600 kr. i det der ikke står at mad er med i de to dage... så går ud fra at man selv skal ha mad med + betale for materialer... så sys jeg 500-600 er en fair pris

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Jeg har stemt 500kr. Især når materialer kommer oveni. Det kan godt gå hen og blive dyrt i sig selv

Tak for svar. 

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

en 400-500 kr... aller højest 550kr. når materialer kommer oven i ... 

Mange tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.