online dagligvare-handel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
birthee skriver:

Handler du dagligvarer online??? Og sparer du noget ud over tid??? Og kan du få det du vil have??

Jeg gjorde det efter mit ks sidste år, hvor jeg ikke kunne gå ned og handle ind selv og bære det hele op på 2. sal.

Det var lidt dyrere, end Kvicklys priser (købte på osuma.dk), men det var klart det værd.

Jeg stoppede med det, da jeg blev nødt til at halvere mit madbudget, da jeg skulle tage kørekort og købe bil, og pengene ikke var til det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Ploffer

Vi handler hos nemlig.com

Jeg synes priserne svarer meget godt til priserne i de fysiske butikker.
Efter vi er begyndt at handle på nettet kan vi sagtens handle mad ind til en hel uge til 5 personer

Jeg slipper for at slæbe mig halvt fordærvet med alle de tunge indkøbsposer og kan bruge tiden på at lave lektier, så jeg kan være sammen med mine børn når de kommer hjem fra børnehave/frit

Jeg kan sagtens få det jeg skal have + nemlig.com tilbyder mange specialvarer/delikatesser. Og hvis der mangler noget i sortimentet så kan man skrive til dem på mail eller facebook og i de fleste tilfælde skaffe de varen eller en tilsvarende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.