online dagligvare-handel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
21 svar
7 synes godt om
16. marts 2013

birthee

Handler du dagligvarer online??? Og sparer du noget ud over tid??? Og kan du få det du vil have??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Klumpe-dumpe

birthee skriver:

Handler du dagligvarer online??? Og sparer du noget ud over tid??? Og kan du få det du vil have??

Ja jeg spare både tid og penge, da der ikke kommer hovsa køb med om bord. Jeg kan få alle de vare jeg ønsker, måske til tider et andet mærke, men tror ikke endnu jeg ikke har fået varen.

Anmeld

17. marts 2013

Koen.

det spare mig i den grad tid, sådan ca 1 1/2 times gåtur, jeg bruger superbedst.dk og er super tilfreds, bla hvis en vare er udsolgt så erstatter de med en svarende eller en bedre og du får ikke alt muligt unødvendigt i kurven..

Anmeld

17. marts 2013

mariamiss6

Tanja. skriver:

det spare mig i den grad tid, sådan ca 1 1/2 times gåtur, jeg bruger superbedst.dk og er super tilfreds, bla hvis en vare er udsolgt så erstatter de med en svarende eller en bedre og du får ikke alt muligt unødvendigt i kurven..

det lyder da godt.

Men hvordan ser din resultatet på din bon ud? Kontra hvis du købte de samme varer, og KUN det, i butikken selv?

Helt konkret, hvor meget ekstra kommer du af med for dine huslige indkøb?

Anmeld

17. marts 2013

mariamiss6

Ariel skriver:

Ja jeg spare både tid og penge, da der ikke kommer hovsa køb med om bord. Jeg kan få alle de vare jeg ønsker, måske til tider et andet mærke, men tror ikke endnu jeg ikke har fået varen.

Det er fint du sparer pengene på hovsa køb væk.

Men HELT ærligt, hvis du stod inde i butikken, og købte de nøjagtig samme varer og INTET andet.... Vil beløbet på bonnen så være det samme, mere, eller mindre.... 

Igen, bare sådan lige for at pointere at det handler om den pris du rent faktisk betaler for de varer du rent faktisk SKAL have - altså hovsa køb undtaget....

Hvordan er dagligvarepriserne på nettet, kontra IRL?

Anmeld

17. marts 2013

Koen.

mariamiss6 skriver:

det lyder da godt.

Men hvordan ser din resultatet på din bon ud? Kontra hvis du købte de samme varer, og KUN det, i butikken selv?

Helt konkret, hvor meget ekstra kommer du af med for dine huslige indkøb?

jamen det kommer an på hvor meget jeg køber.. jeg giver 49 kr i porto

jeg er alene 5 dage om ugene med ungerne så div skal jeg handle (og ikke bare i den lokale skod spar) så skal jeg til Esbjerg og det er en tog tur hver vej og en lille bustur hver vej men i alt 2 x 40 kr og 2 x 20 kr så det vil i "porto" stadig blive billigere..

Anmeld

17. marts 2013

mariamiss6

Tanja. skriver:

jeg er alene 5 dage om ugene med ungerne så div skal jeg handle (og ikke bare i den lokale skod spar) så skal jeg til Esbjerg og det er en tog tur hver vej og en lille bustur hver vej men i alt 2 x 40 kr og 2 x 20 kr så det vil i "porto" stadig blive billigere..

Jeg spørger til prisen på varerne.

Jeg er godt klar over at der selvfølgelgig kommer en porto oven i. Men det er for mig det man tilvælger, når man vælger at handle over nettet, så det er en selvskreven udgift, ekstra....

Men jeg ville ikke personligt handle på nettet, hvis hver enkelt vare også koster minimum 1 krone ekstra i indkøb ud over kørsel.

Altså, igen, hvad er prisen på varene, kontra prisen i forretningen hvis du selv handler.

Anmeld

17. marts 2013

mariamiss6

Tanja. skriver:

I øvrigt, når man skal se ud fra et personligt perspektiv, kan jeg sige at jeg jo heldigvis har en mellemstor kummefryser.

Det betyder at jeg altid har mulighed for at handle stort ind (bor på landet så har bil). At jeg handler stort ind betyder også at jeg lægger mange penge hver gang jeg handler ind. Fordi jeg handler til fryseren og langtidsholdbare tørvarer i storkøb også. 
Og også at jeg bruger en god rum tid på både at hive varer ned fra hylden, og senere sætte dem på plads der hjemme, alt sammen i ulvetimen, alene med 2 børn.

Det er ret essentielt for mig, at det ikke koster mig penge, ud over transport, bare fordi jeg sparer tid, eller gør ulvetimen lettere.

Anmeld

17. marts 2013

Klumpe-dumpe

mariamiss6 skriver:

Det er fint du sparer pengene på hovsa køb væk.

Men HELT ærligt, hvis du stod inde i butikken, og købte de nøjagtig samme varer og INTET andet.... Vil beløbet på bonnen så være det samme, mere, eller mindre.... 

Igen, bare sådan lige for at pointere at det handler om den pris du rent faktisk betaler for de varer du rent faktisk SKAL have - altså hovsa køb undtaget....

Hvordan er dagligvarepriserne på nettet, kontra IRL?

Det er samme pris...

Anmeld

17. marts 2013

mariamiss6

Ariel skriver:

Det er samme pris...

Okay. for det jeg hører ellers, er jo at varene ofte koster lidt mere på nettet, end i butikkerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.