online dagligvare-handel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

Jibbe

Nogle af tingene er dyrere - nogle er samme pris. De kører tilbud ligesom almindelige butikker.
Og jeg handler hos Osuma. Giver 29 kr i transport. Men jeg gør så gerne det og handler til hele ugen. Sidste købte jeg ind for 500 ca og skulle så bare hente lidt mælk og frugt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Klumpe-dumpe

mariamiss6 skriver:

Okay. for det jeg hører ellers, er jo at varene ofte koster lidt mere på nettet, end i butikkerne...

Det har jeg ikke oplevet. Men det kommer nok an på hvilke kæde man bruger.

Anmeld

17. marts 2013

twinny

Priserne er meget forskellige. Nogen gange er der tilbud, men ellers jeg synes jeg det koster det samme eller lidt dyre.
jeg har dog ikke undersøgt den der save-a-lot.dk endnu. Men jeg har overvejet.

Anmeld

18. marts 2013

Koen.

mariamiss6 skriver:

Jeg spørger til prisen på varerne.

Jeg er godt klar over at der selvfølgelgig kommer en porto oven i. Men det er for mig det man tilvælger, når man vælger at handle over nettet, så det er en selvskreven udgift, ekstra....

Men jeg ville ikke personligt handle på nettet, hvis hver enkelt vare også koster minimum 1 krone ekstra i indkøb ud over kørsel.

Altså, igen, hvad er prisen på varene, kontra prisen i forretningen hvis du selv handler.

priserne er de samme?!

men nu var det jo heller ikke din mening om mit valg ts spurgte til.. og ja vi har os en forholdsvis stor fryser, men vi kan ikke kæbe eks mælk ovs til en hel uge pga den slags datteren skal have ikke kan holde sig eller hvis vi eks har glemt noget(vi er kun mennesker) at du ville vælge anderledes er jo fint, gider ikke rigtig sidde her og føle jeg skal "forsvare" mit valg overfor dig, for sådan her gør vi bare og hvis det skulle koste os ekstra er det bare ærgeligt for hos os er tiden vigtigere så jeg kan hygge med ungerne istedet for at skulle gå gud ved hvor mange km hver gang da jeg ikke har bil til rådighed i hverdagen og bor på lars bøhmands mark!

jeg svarede bare ts på hendes spørgsmål..

Anmeld

18. marts 2013

mariamiss6

Tanja. skriver:

priserne er de samme?!

men nu var det jo heller ikke din mening om mit valg ts spurgte til.. og ja vi har os en forholdsvis stor fryser, men vi kan ikke kæbe eks mælk ovs til en hel uge pga den slags datteren skal have ikke kan holde sig eller hvis vi eks har glemt noget(vi er kun mennesker) at du ville vælge anderledes er jo fint, gider ikke rigtig sidde her og føle jeg skal "forsvare" mit valg overfor dig, for sådan her gør vi bare og hvis det skulle koste os ekstra er det bare ærgeligt for hos os er tiden vigtigere så jeg kan hygge med ungerne istedet for at skulle gå gud ved hvor mange km hver gang da jeg ikke har bil til rådighed i hverdagen og bor på lars bøhmands mark!

jeg svarede bare ts på hendes spørgsmål..

Jeg beder dig slet ikke om at forsvare noget som helst.

Jeg siger at hvis JEG skulle købe på nettet, så skulle priserne være de samme som i butikken.

Og så spørger jeg dig, som jo handler på nettet, hvad priserne er. 

Det kan jeg ikke se er til at misforstå.

jeg er ret ligeglad med hvordan og hvor du handler og hvad du for den sags skyld køber. Jeg spørger kun til prisen, og hvad jeg kan se er det det samme spørgsmål som TS stiller, jeg bad kun om at få det præciseret bedre i forhold til sammenligning med IRL butikker.

Anmeld

18. marts 2013

quindelist

Vi bruger osuma.dk -jeg elsker at man kan bestille til levering samme dag.

Prismæssigt bliver det nogenlunde det samme, men vi sparer virkelig meget tid på at handle på den måde -og tid kan man ikke få for meget af i en travl hverdag.

Vi kunne sikkert godt gøre det billigere hvis vi målrettet jagtede tilbud, men det ville blive på bekostning af vores familietid så det kommer vi aldrig til at prioritere

Anmeld

18. marts 2013

Benjamins'mor

twinny skriver:

Priserne er meget forskellige. Nogen gange er der tilbud, men ellers jeg synes jeg det koster det samme eller lidt dyre.
jeg har dog ikke undersøgt den der save-a-lot.dk endnu. Men jeg har overvejet.

Min kæreste har undersøgt den der save a lot, og udover Porto, betaler man et medlems skab hver måned for at få lov at handle der.

Anmeld

18. marts 2013

twinny

Benjamins'mor skriver:

Min kæreste har undersøgt den der save a lot, og udover Porto, betaler man et medlems skab hver måned for at få lov at handle der.

Ja, det ved jeg godt. men tænkte om det kunne betalte sig selv om købte medlemskab.

Anmeld

18. marts 2013

Tona

Jamen det lyder jo spændende det her. Er der ikke nogen af jer on-line shoppere der kan give mig nogle links til hvor I handler?

Anmeld

18. marts 2013

Benjamins'mor

twinny skriver:

Ja, det ved jeg godt. men tænkte om det kunne betalte sig selv om købte medlemskab.

Altså de vare vi kiggede på sparede man måske 1 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.