Tanja. skriver:
priserne er de samme?!
men nu var det jo heller ikke din mening om mit valg ts spurgte til.. og ja vi har os en forholdsvis stor fryser, men vi kan ikke kæbe eks mælk ovs til en hel uge pga den slags datteren skal have ikke kan holde sig eller hvis vi eks har glemt noget(vi er kun mennesker) at du ville vælge anderledes er jo fint, gider ikke rigtig sidde her og føle jeg skal "forsvare" mit valg overfor dig, for sådan her gør vi bare og hvis det skulle koste os ekstra er det bare ærgeligt for hos os er tiden vigtigere så jeg kan hygge med ungerne istedet for at skulle gå gud ved hvor mange km hver gang da jeg ikke har bil til rådighed i hverdagen og bor på lars bøhmands mark!
jeg svarede bare ts på hendes spørgsmål..
Jeg beder dig slet ikke om at forsvare noget som helst.
Jeg siger at hvis JEG skulle købe på nettet, så skulle priserne være de samme som i butikken.
Og så spørger jeg dig, som jo handler på nettet, hvad priserne er.
Det kan jeg ikke se er til at misforstå.
jeg er ret ligeglad med hvordan og hvor du handler og hvad du for den sags skyld køber. Jeg spørger kun til prisen, og hvad jeg kan se er det det samme spørgsmål som TS stiller, jeg bad kun om at få det præciseret bedre i forhold til sammenligning med IRL butikker.
Anmeld