2- mdr gammel baby med på ferie - nogen erfaringer? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

L&V

LuLy skriver:

Fandt den lige på hjemmesiden, den er jo mega smart, især fordi den også kan bruges som almindelig lift - som vi ellers havde tænkt os at købe til 1200 kroner. Tror da bare vi lejer sådan en

Vær lige sikker på i må køre men sådan en i norge det er ikke alle lande de er godkendt til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

mortilnoahogmelina

LuLy skriver:

vi

Jeg havde godt tænkt på det, jeg troede bare ikke de vartilovlige længere faktisk?

Jeg har heller ingen erfaring med så lang en kører tur . Men til gengæld har jeg erfaring med den omtalte Rømer baby sleeper . Jeg har været så sindssyg glad for den . Jeg købte den fordi min datter havde en meget sart ryg hvor der konstant var noget som satte sig i klemme .
Den er dyr ja . Men helt bestemt alle pengene værd . Jeg har brugt den hver eneste dag . Jeg skal køres til alt nemlig . Fordi jeg bor på bøh landet :-)
Desuden har jeg faktisk stadig min som jeg ikke bruges længere men gerne vil sælge . :-) ellers kan den lejes i babySam i en anden model .

Anmeld

17. marts 2013

lycly

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Jeg har heller ingen erfaring med så lang en kører tur . Men til gengæld har jeg erfaring med den omtalte Rømer baby sleeper . Jeg har været så sindssyg glad for den . Jeg købte den fordi min datter havde en meget sart ryg hvor der konstant var noget som satte sig i klemme .
Den er dyr ja . Men helt bestemt alle pengene værd . Jeg har brugt den hver eneste dag . Jeg skal køres til alt nemlig . Fordi jeg bor på bøh landet :-)
Desuden har jeg faktisk stadig min som jeg ikke bruges længere men gerne vil sælge . :-) ellers kan den lejes i babySam i en anden model .

Jeg googlede den lige, men jeg synes det ser ud som om at de ligger meget pakket ind, i den. Tænker om han ikke får det for varmt i juni/juli måned?

Anmeld

17. marts 2013

lycly

LykkeB skriver:

Du skal bare være forbedret på at selve madrassen i liften er ikke særlig god og man ligger hårdt i den, i forhold til en almindelig lift. Men i kunne jo købe en rigtig madres ved siden af. Jeg ville i hvert fald ikke have undværet vores lift - da den er MEGET bedre end en kørelift. 

Er det kun det med madrassen der gør at den ikke er ligeså god som en almindelig lift? Hvordan er den at bære osv, er den tungere eller mere u-handy ?

Anmeld

17. marts 2013

LykkeB

LuLy skriver:

Jeg synes den er meget mere uhandy, stropperne til at bære den er meget lange, og imens man løfter liften kan den nemt tippe den ene eller anden vej, hvor en almindelig lift er meget mere stabil udover det er den meget smal Men måske andre der har gjort det samme som du tænker? Jeg ville bare ikke gøre det, vi har været meeeget glad for vores lift!! Men kan godt forstå dig, det er mange penge, hvor man alligevel ikke skal bruge liften specielt længe..

..

Anmeld

17. marts 2013

LykkeB

der skete lige en fejl 

Anmeld

17. marts 2013

lycly

LykkeB skriver:

der skete lige en fejl 

Okay, så det lyder ikke som noget jeg kan holde ud ret længe, vi bor på 4. sal, så det er vigtigt at den er god at bære. Vil også allerhelst have en rigtig lift. Vi har købt en kombivogn så vil også gerne være sikker på at den overhoved kan være i barnevognen

Anmeld

17. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Tænker at når baby er så lille så sover de jo meget. Så hvis man tager afsted når baby er klar til at sove og så holder pause når baby skal spise. Så tror jeg ikke der er problemer i det.
Vores sp sagde at normalt må baby kun sidde kort i autostol men når det drejer sig om en ferie gør det ikke noget så længe baby kommer op af stolen når den er vågen

Anmeld

17. marts 2013

Benjamins'mor

Har ingen erfaring, men synes at have hørt at små børn ikke må sidde i en autostol mere end 20 min af gangen.

Anmeld

17. marts 2013

pcoramt

LuLy skriver:

Vi har planlagt at tage på ferie til Norge til sommer, på det tidspunkt er lillemanden 2 mdr. Vi skal køre derop i bil, da det er dyrt at flyve og lufthavnen ligger ikke lige i nærheden af hvor vi skal hen.

Nogen der har erfaringer med at rejse med en baby? Noget vi skal være opmærksomme på? Og hvis nogen har prøvet at køre langt i bil med en baby, hvordan gik det så? Vi har tænkt os at køre ved 6-tiden om aftenen så det ikke er mega varmt, og så stopper vi selvfølgelig hver gang han skal have mad det er selvfølgelig ikke optimalt med en biltur med en baby, men det meste af min kærestes familie er nordmænd og hvis ikke vi kommer derop til sommer går der lang tid før vi kan komme derop og vise lillemanden frem

Min storebror og svigerinde kørte hele vejen til sydtyskland med min niece da hun var ca 3 måneder, og det gik helt fint, de havde mange stop så det tog lidt ekstra tid.. Men hun er ihvertfald en sund og rask pige i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.