gi mig nu den pige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.250 visninger
30 svar
29 synes godt om
16. marts 2013

Christina :-)

Ser i det på tv to?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

MyBigWish

mortilelias:-) skriver:

Ser i det på tv to?

Jeg har lige slået om 

Anmeld

16. marts 2013

1990h

Ser i det på tv to?

Jeg har set det før.

Noget af det forstår jeg godt. Det brændende ønske men reaktionerne er sværre at forstå. Men nu har man heller ikke selv stået i det. hende den lyshåret er jo sur og ked af det i flere måneder efter hvor det går udover ægteskabet.

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

Ja ser det og så lige moren til 4 drenge få at vide de venter dreng nr 5, fik så ondt af hende. Har det nok sværere med ønske om køn, hvis det er nr 1 ligesom hende der tog til spanien og fik pgd begandling

Anmeld

16. marts 2013

1990h skriver:

Jeg har set det før.

Noget af det forstår jeg godt. Det brændende ønske men reaktionerne er sværre at forstå. Men nu har man heller ikke selv stået i det. hende den lyshåret er jo sur og ked af det i flere måneder efter hvor det går udover ægteskabet.

Jeg er rystet må jeg indrømme tag dog de køn man får jeg venter nummer to søn og glæder mig sgu!

Anmeld

16. marts 2013

AnthonsMor

Ser i det på tv to?

Ja og jeg er rødglødende!!

Jeg kan da godt se det må være hårdt hvis man meget gerne vil have en pige og man kun kan fremstille drenge, men forhelvede.. Lad da være med at blive direkte skuffet.. Bliv dog glad for hvad kroppen faktisk kan lave..

Jeg vil da også herre gerne have én af hver, men får vi også en dreng næste gang bliver jeg da ligeså lykkelig som hvis det blev en pige altså..

Jeg synes det er foragteligt!

Anmeld

16. marts 2013

Martsbaby skriver:

Ja og jeg er rødglødende!!

Jeg kan da godt se det må være hårdt hvis man meget gerne vil have en pige og man kun kan fremstille drenge, men forhelvede.. Lad da være med at blive direkte skuffet.. Bliv dog glad for hvad kroppen faktisk kan lave..

Jeg vil da også herre gerne have én af hver, men får vi også en dreng næste gang bliver jeg da ligeså lykkelig som hvis det blev en pige altså..

Jeg synes det er foragteligt!

Jeg sidder og  ryster på hovedet ja den her gang havede jeg håbet en pige men det en lillebror og glæder mig meget:-D

Anmeld

16. marts 2013

1990h

Jeg er rystet må jeg indrømme tag dog de køn man får jeg venter nummer to søn og glæder mig sgu!

Det et svært emne.
4drenge og brændende ønske om en pige så jeg forstår godt skuffelsen i det hun lå på briksen. Men jeg forstår ikke at hun kan tillade sig at være sådan i flere måneder efter eller nærmest ødelægge ægteskabet.

Nu det måneder siden og nu burde hun komme videre og fokusere på hendes drenge og den kommende dreng.

Anmeld

16. marts 2013

1990h

Ser i det på tv to?

Tror tilgengæld hende der tog til spanien har det med at forskel behandle.

Men håber da hun er klogere

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

1990h skriver:

Det et svært emne.
4drenge og brændende ønske om en pige så jeg forstår godt skuffelsen i det hun lå på briksen. Men jeg forstår ikke at hun kan tillade sig at være sådan i flere måneder efter eller nærmest ødelægge ægteskabet.

Nu det måneder siden og nu burde hun komme videre og fokusere på hendes drenge og den kommende dreng.

Jeg er enig, synes det er synd, men det svære er at man ikke selv bestemmer hvad man føler, men arbejde på at finde accept burde hun
Synes næsten det er værre med pgd tvillingerne som får læbestift og tøj nærmest som var de påklædningsdukker, drengen bliver jo helt glemt som var han ja uønsket

Er jo så forskelligt med de følelser, så udsendelse om storbørns familier hvor konen var ked af hun var blevet for gammel til naturligt at kunne få børn og havde fået fertilitetsbehandling, ønskede sig nu barn nr 16 eller 17 og var ulykkelig fordi de ikke viæle hjælpe længere pga hendes alder

Tror mange har et ønske eller forestilling om køn eller børn og deres alder imellem, køn og fordeling af køn, tvillinger osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.