1990h skriver:
Det et svært emne.
4drenge og brændende ønske om en pige så jeg forstår godt skuffelsen i det hun lå på briksen. Men jeg forstår ikke at hun kan tillade sig at være sådan i flere måneder efter eller nærmest ødelægge ægteskabet.
Nu det måneder siden og nu burde hun komme videre og fokusere på hendes drenge og den kommende dreng.
Jeg er enig, synes det er synd, men det svære er at man ikke selv bestemmer hvad man føler, men arbejde på at finde accept burde hun
Synes næsten det er værre med pgd tvillingerne som får læbestift og tøj nærmest som var de påklædningsdukker, drengen bliver jo helt glemt som var han ja uønsket
Er jo så forskelligt med de følelser, så udsendelse om storbørns familier hvor konen var ked af hun var blevet for gammel til naturligt at kunne få børn og havde fået fertilitetsbehandling, ønskede sig nu barn nr 16 eller 17 og var ulykkelig fordi de ikke viæle hjælpe længere pga hendes alder
Tror mange har et ønske eller forestilling om køn eller børn og deres alder imellem, køn og fordeling af køn, tvillinger osv
Anmeld