Fik svar på bp.... negativ.... vidste det godt, for min mens kom for fuld hammer i morges
men så sagde sygeplejesken " men nu bliver det lidt anderledes behandling, for du skal scannes. Fordi de har mistanke om vandcyster " og mere kunne hun ikke fortælle, så nu er jeg lidt fortvivlet...?! De har hele tiden sagt at jeg er fyldt med vand ... men ... skulle jo ha startet med pergotime på mandag...er mit forsøg i fare for udsættelse? Nogen der har lidt erfaring at berolige mig med ? ...
Jeg er ikke helt sikker på om det er det samme som de mistænker hos dig, men under en af mine hormonbehandlinger i forbindelse med IVF fik jeg en cyste på den ene æggestok. De stak en MEGET lang og tynd nål op i f**sen og ind gennem skedevæggen og sugede væsken ud. Selve indgrebet gjorde overhovedet ikke ondt, men de glemte at give mig smertestillende efterfølgende, så jeg havde virkelig heftige smerter hele dagen efter. Så husk at bede om smertestillende hvis de skal fjernes. 
Cysterne er uskadelige, men de kan hindre udviklingen af æggene hvis de sidder uheldigt ved æggestokkene.
Jeg har svært ved at forestille mig at det kan være en forhindring for dit næste forsøg. Der er selvfølgelig nogen som bliver ved med at danne dem, men så vil man typisk sørge for ekstra scanninger.
Anmeld