FamilienSørensen skriver:
Liner lige en masse spørgsmål op til dig, nogle af spørgsmålene kommer lidt ind på et personligt plan, men du kan stole på at de udelukkende bliver brugt til at sammeligne med mit eget liv, og spørgsmålet om hvad der i fremtiden er bedst for mig.
Jeg vælger at stille spørgsmål til fagpakken, til socialrådgiver udd. og til selve jobbet som socail rådgiver.
Spørgsmål til fagpakken:
Havde du børn da du tog fagpakken? Hvis ja, hvor gamle?
Hvor lang tid strakte din fagpakke sig over?
Hvor mange lektioner havde du om ugen?
Hvornår mødte du tidligst og hvornår sluttede du senest?
Hvor mange timer om ugen brugte du på lektier?
Har du nogen sinde følt dig stresset eller presset, mens du har været på fagpakken?
Var der nogensinde problemer i at tage en fagpakke ift at kombinere det med livet som mor/kæreste?
Ville du anbefale en fagpakke?
Får man en studenterhue ved fagpakkens afslutning?
Er det på nogen måder ringere ( jeg tænker status ) at tage en fagpakke i stedet for fx. en hel HF?
Andre ulemper og fordele ved fagpakken?
Hvad havde du af skole før du startede på en fagpakke?
Mvh Kusuma
1. Nej jeg havde ingen børn da jeg tog fagpakken, men det var der er del på mit hold der havde, så det kan sagtans gå.
2. Fagpakken gik fra August 2007 til Juni 2008, så 1 år.
3 Nu er jeg ikke 100 procent sikker, men jeg tror det var ca 26-27 timer om ugen
4 Fra kl 8-15
5 Jeg vil tro jeg brugte omkring 5-8 timer om ugen, fordelt på ca en time i hverdagene og så afleveringer i weekenderne
6 Nej, hvis man møder til timerne og får alleveret alle sine afleveringer til tiden, så er man godt klædt på, og så behøver man ikke stresse.
7 Nej, men det er et koncentreret år, men man har også god tid til at have et socialt liv.
8 JA, jeg syntes det år gav mig så meget klarhed over det at studere igen, og den sociale højskole var derefter slet ikke skræmmende.
9 Det kan man godt få, men jeg fik den nu ikke, jeg tror nok båndet er lyserødt.
10. Fagpakken var ret ny da jeg tog den, så mange kendte den ikke rigtigt så nogengange måtte jeg lige forklare hvad det var jeg brugte min tid på, men folk syntes generelt det er fedt man sparer et år på skolebænken, og det var også derfor jeg valgte den.
11 Fordele, når du er færdig kommer du med stor sikkerhed til at gå på hold men nogle af dem du allerede kender fra vuc, jeg kom på hold med 6 jeg allerede kendet, og resten møder man på gangene og i kantinen.
12. Jeg har en Handelseksamen fra tidligere men det var dengang jeg var ung
Jeg håber du kan bruge mine svar 
Monica