Erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

Juliekp

Martsbaby skriver:

Det er et kæmpe psykisk pres synes jeg.. Også er min krop også mærket af det..

Jeg spurgte jordemoderen til hvordan med de piller der, og de havde haft én på sygehuset i den tid hun kan huske der havde haft komplikationer under fødslen efter hun havde fået de piller, så jeg tror og håber på, at det har været et særtilfælde, og at de faktisk godt kan bruges.. hun virkede vildt professionel, så jeg stoler selvfølgelig også på, at hendes ord er sande

Men tak fordi du lige advarer mig Har heller ikke taget stilling til om jeg vil tage dem eller om jeg vil vente og se tiden an..

Kan godt forstå dig, må være hårdt at det skal være så besværligt at få lille manden til verden.. Men han har det godt og det er jo det vigtigste

Er jo heller ikke sikkert det sker for dig, jeg har bare været en af de uheldige, desværre.. Efter den fødsel er jeg 100% afklaret med at jeg ikke skal have flere børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Ja, ellers har vi heldigvis forældre vi kan trække på, men de kan heller ikke lukke deres liv ned fordi jeg skal føde jo
har en aftale med min mor, hvis der er faldet sne tirsdag morgen kommer hun og kører os til sygehuset og venter på os der indtil vi er færdige og kører os hjem igen, det passer lige med at det er inden hun skal på arbejde nemlig

nåår det da altid noget at i har nogle at trække i hvis det skulle være.. man ved jo aldrig.. har i langt til sygehuset?

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

Akmese skriver:

okay, bare der bliver holdt godt øje med jer begge

Det gør der! Og de er så søde på Viborg sygehus!

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

Juliekp skriver:

Kan godt forstå dig, må være hårdt at det skal være så besværligt at få lille manden til verden.. Men han har det godt og det er jo det vigtigste

Er jo heller ikke sikkert det sker for dig, jeg har bare været en af de uheldige, desværre.. Efter den fødsel er jeg 100% afklaret med at jeg ikke skal have flere børn.

Ja, der er jo altså bare nogen der ikke kan tåle de hormoner også går kroppen totalt amok.. Nu ved jeg ikke hvilken dosis du fik, men hende jm jeg blev undersøgt af i dag fortalte at de vidst nok var den fødegang i landet der brugte mindst dosis, så de tit fik brok for, at det gik for langsomt.. Men hellere langsomt og sikkert end hurtigt og pisse farligt for både ham og mig!

Han har det som blommen i et æg, hun roste ham rigtig meget og det gjorde mig jo selvfølgelig skide glad!

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

nåår det da altid noget at i har nogle at trække i hvis det skulle være.. man ved jo aldrig.. har i langt til sygehuset?

Nej 5 minutter i bil Og vi kunne også sagtens gå derned, men KUN hvis jeg IKKE har veer Der er nok 2-3 km derned på gåben, og bare nu bruger jeg MINDST 30 minutter på den gåtur fordi jeg halter og ligner en gammel gammel gammel dame når jeg går

Anmeld

17. marts 2013

Juliekp

Martsbaby skriver:

Ja, der er jo altså bare nogen der ikke kan tåle de hormoner også går kroppen totalt amok.. Nu ved jeg ikke hvilken dosis du fik, men hende jm jeg blev undersøgt af i dag fortalte at de vidst nok var den fødegang i landet der brugte mindst dosis, så de tit fik brok for, at det gik for langsomt.. Men hellere langsomt og sikkert end hurtigt og pisse farligt for både ham og mig!

Han har det som blommen i et æg, hun roste ham rigtig meget og det gjorde mig jo selvfølgelig skide glad!

Det lyder som om de er meget obs på dig og baby og det jo bare dejligt! 

Håber du snart har ham i dine arme og at du får en god fødsel

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

Juliekp skriver:

Det lyder som om de er meget obs på dig og baby og det jo bare dejligt! 

Håber du snart har ham i dine arme og at du får en god fødsel

Ja umiddelbart holder de jo fint øje

Det er bare frustrerende at få af vide, at der stadig er en eller mere cm HELT lukket livmoderhals tilbage når jeg er gået 10 dage over tid! Der burde jo være åbent nok til at de kunne tage vandet efter min mening

Anmeld

17. marts 2013

Juliekp

Martsbaby skriver:

Ja umiddelbart holder de jo fint øje

Det er bare frustrerende at få af vide, at der stadig er en eller mere cm HELT lukket livmoderhals tilbage når jeg er gået 10 dage over tid! Der burde jo være åbent nok til at de kunne tage vandet efter min mening

Ja det lyder da helt voldsomt hehe... Man må sige at han er en lille én  Mon ikke der snart sker noget...

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

Juliekp skriver:

Ja det lyder da helt voldsomt hehe... Man må sige at han er en lille én  Mon ikke der snart sker noget...

Det håber jeg sgu der gør!

Anmeld

17. marts 2013

Juliekp

Martsbaby skriver:

Det håber jeg sgu der gør!

hvad jeg kan!! Og glæder mig til at læse en fb fra dig SNART...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.