Erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

årh det kan jeg da godt forstå..det da også irriterende at bettefisen ikke vil komme ud..

men hvis du ikke går i fødsel hvornår skal de så sætte dig igang?

når det var da positivt nu det skal være..

sender ve-støv i din retning i håb om fødslen selv går igang

Jamen det skulle de jo have gjort i dag..

Så længe han har det godt og jeg er så lukket som jeg er vil de intet gøre medmindre jeg insisterer, og det har jeg ikke grund til for jeg har det fysisk helt fint..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jamen det skulle de jo have gjort i dag..

Så længe han har det godt og jeg er så lukket som jeg er vil de intet gøre medmindre jeg insisterer, og det har jeg ikke grund til for jeg har det fysisk helt fint..

okai hvad så hvis du går til 42+? må man gå over der

dejligt at du så har det godt i det mindste

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

okai hvad så hvis du går til 42+? må man gå over der

dejligt at du så har det godt i det mindste

Ja så længe han har det fint må jeg gerne gå så langt over..

Anmeld

17. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

årrh okai

han er en stædig lille en

Anmeld

17. marts 2013

Juliekp

Martsbaby skriver:

Nu bliver jeg helt nysgerig... Har de ikke tænkt sig at sætte dig igang når du rammer 42+? Vil de vente på du går igang af sig selv, også selvom du er gået 14 dage over??

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

årrh okai

han er en stædig lille en

Det er han og det er mega frustrerende synes jeg.. Men nu må vi se hvad de siger derinde tirsdag

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

Juliekp skriver:

Nu bliver jeg helt nysgerig... Har de ikke tænkt sig at sætte dig igang når du rammer 42+? Vil de vente på du går igang af sig selv, også selvom du er gået 14 dage over??

Det var sådan jeg forstod det i hvert fald, og hun anbefalede også at jeg ventede så længe som muligt.. Kan selvfølgelig insistere på, at blive sat igang også skal de også gøre det, men så længe baby har det fint og jeg ikke selv lider overlast er der jo reelt ingen grund til at blive sat igang..

Grunden til der bliver sagt det der med at man helst skal have født inden 42+0 er, at hos NOGEN falder moderkagens funktion omkring de dage der, også er det klart, at barnet bare skal ud inden det er for sent!

Anmeld

17. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Det er han og det er mega frustrerende synes jeg.. Men nu må vi se hvad de siger derinde tirsdag

Ja. det bliver spændende

måske han gerne lige vil blive i varmen til efter snestormen

Anmeld

17. marts 2013

Mink

Martsbaby skriver:

Hej damer..

Jer som er blevet sat igang med piller i skulle sluge er der nogen af jer der har erfaring med at blive sat igang med Cytotec??

Jeg skal sættes igang på søndag, og ved ikke endnu om jeg kan få taget vandet eller om jeg skal sættes igang, derfor søger jeg erfaringer fra folk der har fået Cytotec, som bliver brugt på de fleste fødesteder i Danmark i dag..

Nogen der kan hjælpe mig?

Lille bandit <3 han vil nok ikke ud til snestormen når nu han ligger trygt og godt i mors mave ... Sender en masse vestøv  Og håber du snart har ham i armene ! 

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Ja. det bliver spændende

måske han gerne lige vil blive i varmen til efter snestormen

Det kan meget vel være, men mor her kan altså ikke komme på hospitalet hvis der er snestorm udenfor - ingen vinterdæk på bilen, og ja, dumt, men vi bor i midtbyen og vi havde brug for at spare penge på dæk desværre..
Så skal han vente til det er HELT ovre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.