Erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

AnthonsMor

Akmese skriver:

Lille bandit <3 han vil nok ikke ud til snestormen når nu han ligger trygt og godt i mors mave ... Sender en masse vestøv  Og håber du snart har ham i armene ! 

Ja han er sgu en skid er han! Men så længe jeg ikke lider overlast fysisk, så må jeg jo bare arbejde med mine følelser omkring det, for jeg er selvfølgelig skide ked af, at det skal være så "besværligt" at få ham til verden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Mink

Martsbaby skriver:

Ja han er sgu en skid er han! Men så længe jeg ikke lider overlast fysisk, så må jeg jo bare arbejde med mine følelser omkring det, for jeg er selvfølgelig skide ked af, at det skal være så "besværligt" at få ham til verden..

ja det forstår jeg godt ! Jeg synes også det er vildt at du må gå så længe over hvis bare i begge har det fysisk godt .. Jeg troede at 14 dage VAR maksimum ... 

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

Akmese skriver:

ja det forstår jeg godt ! Jeg synes også det er vildt at du må gå så længe over hvis bare i begge har det fysisk godt .. Jeg troede at 14 dage VAR maksimum ... 

Det troede jeg også.. Måske har jeg misforstået hende jordemoderen der undersøgte mig, men jeg opfattede det som om at så længe baby har det godt derinde og jeg ikke har fysiske problemer så anbefales det at man trækker den så langt som muligt i håb om at jeg går igang selv.. Men jeg har altså stadig over 1 cm LUKKET livmoderhals tilbage, så der er jo altså stadig et stykke vej..

Anmeld

17. marts 2013

Juliekp

Martsbaby skriver:

Det var sådan jeg forstod det i hvert fald, og hun anbefalede også at jeg ventede så længe som muligt.. Kan selvfølgelig insistere på, at blive sat igang også skal de også gøre det, men så længe baby har det fint og jeg ikke selv lider overlast er der jo reelt ingen grund til at blive sat igang..

Grunden til der bliver sagt det der med at man helst skal have født inden 42+0 er, at hos NOGEN falder moderkagens funktion omkring de dage der, også er det klart, at barnet bare skal ud inden det er for sent!

Okay, men så længe lille manden har det fint, er der vel ingen stress.. Sender en masse ve-støv og håber du går igang af dig selv  

Blev selv sat igang og det ødelagde min fødsel fuldstændig, det var så hårdt! Havde ve storm (ca 60 veer i timen) fra ca kl. 17 til kl. 21 hvor jeg fik pressetrang. Så kan bestemt ikke anbefales at blive sat igang med de piller! 

Anmeld

17. marts 2013

Mink

Martsbaby skriver:

Det troede jeg også.. Måske har jeg misforstået hende jordemoderen der undersøgte mig, men jeg opfattede det som om at så længe baby har det godt derinde og jeg ikke har fysiske problemer så anbefales det at man trækker den så langt som muligt i håb om at jeg går igang selv.. Men jeg har altså stadig over 1 cm LUKKET livmoderhals tilbage, så der er jo altså stadig et stykke vej..

Men har du ikke reglmæssige tider hos jm fra nu af ? Hvor der bliver holdt øje med jer begges trivsel ?? 

Anmeld

17. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Det kan meget vel være, men mor her kan altså ikke komme på hospitalet hvis der er snestorm udenfor - ingen vinterdæk på bilen, og ja, dumt, men vi bor i midtbyen og vi havde brug for at spare penge på dæk desværre..
Så skal han vente til det er HELT ovre

hehe ja så må han godt lige vente til torsdag fredag

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

Juliekp skriver:

Okay, men så længe lille manden har det fint, er der vel ingen stress.. Sender en masse ve-støv og håber du går igang af dig selv  

Blev selv sat igang og det ødelagde min fødsel fuldstændig, det var så hårdt! Havde ve storm (ca 60 veer i timen) fra ca kl. 17 til kl. 21 hvor jeg fik pressetrang. Så kan bestemt ikke anbefales at blive sat igang med de piller! 

Det er et kæmpe psykisk pres synes jeg.. Også er min krop også mærket af det..

Jeg spurgte jordemoderen til hvordan med de piller der, og de havde haft én på sygehuset i den tid hun kan huske der havde haft komplikationer under fødslen efter hun havde fået de piller, så jeg tror og håber på, at det har været et særtilfælde, og at de faktisk godt kan bruges.. hun virkede vildt professionel, så jeg stoler selvfølgelig også på, at hendes ord er sande

Men tak fordi du lige advarer mig Har heller ikke taget stilling til om jeg vil tage dem eller om jeg vil vente og se tiden an..

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

Akmese skriver:

Men har du ikke reglmæssige tider hos jm fra nu af ? Hvor der bliver holdt øje med jer begges trivsel ?? 

Jeg har ikke set min egen jm siden 39+5.. Var på sygehuset i dag og skal derind igen tirsdag..

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

hehe ja så må han godt lige vente til torsdag fredag

Ja, ellers har vi heldigvis forældre vi kan trække på, men de kan heller ikke lukke deres liv ned fordi jeg skal føde jo
har en aftale med min mor, hvis der er faldet sne tirsdag morgen kommer hun og kører os til sygehuset og venter på os der indtil vi er færdige og kører os hjem igen, det passer lige med at det er inden hun skal på arbejde nemlig

Anmeld

17. marts 2013

Mink

Martsbaby skriver:

Jeg har ikke set min egen jm siden 39+5.. Var på sygehuset i dag og skal derind igen tirsdag..

okay, bare der bliver holdt godt øje med jer begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.