Elna 7 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

Kay

Tanja. skriver:

Hvor er hun sød hvor stor er hun? Synes hun ser så lang ud

ingen anelse... det er 2 måneder siden vi fik hende målt og vejet... har overvejet selv at gøre det for der er en måned til næste sp besøg...

men de hun var 5 måneder vejede hun 7,3 kg og vat 70 lang  hun har sprunget 2 længde kurver og 2 vægt kurver siden hun blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Nessie

Tiden er da gået vildt hurtigt

Hvor er hun skøn

Daniel startede også med at komme baglæns rundt, og de kan få rimelig meget fart på, indtil de sidder fast i et eller andet

Anmeld

16. marts 2013

Koen.

Kay skriver:

ingen anelse... det er 2 måneder siden vi fik hende målt og vejet... har overvejet selv at gøre det for der er en måned til næste sp besøg...

men de hun var 5 måneder vejede hun 7,3 kg og vat 70 lang  hun har sprunget 2 længde kurver og 2 vægt kurver siden hun blev født

Hun ser i hvertfald bare helt vild lang ud tænk tiden går så stærkt, her var det 10 mdr siden i går at lillebror blev født og det fatter jeg slet ikke!

Hvor sidder stop knappen

Anmeld

16. marts 2013

Kay

Tanja. skriver:

Hun ser i hvertfald bare helt vild lang ud tænk tiden går så stærkt, her var det 10 mdr siden i går at lillebror blev født og det fatter jeg slet ikke!

Hvor sidder stop knappen

ja eller bare pause knappen   har lige vejet hende på mine forældres badevægt... 9,5 kg.  har ik målt hende men nøj det var mere end jeg havde forventet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.