Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MiichellaMalou skriver: Hvor er hun altså bare dejlig
Hvor er hun altså bare dejlig
tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: ja tiden går så stærkt... det er helt vildt...
ja tiden går så stærkt... det er helt vildt...
det helt vildt..
men sad lige og tænkte over det - det er alligvel også næsten et år siden vi var derhjemme.. hvor det dog vildt..
og nu det snart min tur til at få en lille baby
FrkZier skriver: det helt vildt.. men sad lige og tænkte over det - det er alligvel også næsten et år siden vi var derhjemme.. hvor det dog vildt.. og nu det snart min tur til at få en lille baby
ja... det føltes bare ikke som om det er så længe siden... men sådan er det... tiden flyver...
Kay skriver: ja lige netop... og det er så svært at komme over til at det spændende legetøj npr det går baglæns hele tiden... for ikke at snakke om at man sidder fast i alt muligt hele tiden
ja lige netop... og det er så svært at komme over til at det spændende legetøj npr det går baglæns hele tiden... for ikke at snakke om at man sidder fast i alt muligt hele tiden
Det er sgu hårdt at være baby
Kay skriver: så blev Elna 7 måneder det er bare gået såååå stærkt hver dag øver hun sig i at kravle... men indtilvidere kan hun kune møve sig baglæns hvilket hun finder temlig frustrerende ellers så flyver tiden bare afsted... vi fare rundt og laver en masse...
så blev Elna 7 måneder det er bare gået såååå stærkt
hver dag øver hun sig i at kravle... men indtilvidere kan hun kune møve sig baglæns hvilket hun finder temlig frustrerende
ellers så flyver tiden bare afsted... vi fare rundt og laver en masse...
Hun er da oppe - så dygtig og fin
Vh. Louise
Kay skriver: ja og temperament har hun rigeligt af
ja og temperament har hun rigeligt af
Martsbaby skriver: Det er sgu hårdt at være baby
jeps...
Mamalou skriver: Hun er da oppe - så dygtig og fin Vh. Louise
ja det er hun og rokker fint men så sker der ik mere... endnu
Loa skriver: Muhahaha når hun nu tydeligt ligner min Isabella, så har du det gode i vente
Muhahaha når hun nu tydeligt ligner min Isabella, så har du det gode i vente
lydder dejligt og skræmmende på en gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128