Elna 7 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Kay

BigHope13 skriver:

hold nu helt fast er hun allerede 7 mdr chok, tiden render bare afsted

Men ihhh hvor sker hun bare skøn ud
det ligefør jeg er blevet mere skruk efter jeg er blevet gravid

jeps... 7 hele måneder i dag... og jeg er skruk igen  var jeg vist allerede 2 måneder efter hun blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

BigHope13

Kay skriver:

jeps... 7 hele måneder i dag... og jeg er skruk igen  var jeg vist allerede 2 måneder efter hun blev født

heh, kan jeg sørme også godt forstå når du har sådan en lækkerbisken i forvejen prøv at tænk at have to af dem

tror også det kommer hurtigt her ved mig efter bebsen er kommet til verden, så måske det bare er en ting som kommer når man ved det tager lidt tid at producere dem nogengange

Anmeld

15. marts 2013

Kay

BigHope13 skriver:

heh, kan jeg sørme også godt forstå når du har sådan en lækkerbisken i forvejen prøv at tænk at have to af dem

tror også det kommer hurtigt her ved mig efter bebsen er kommet til verden, så måske det bare er en ting som kommer når man ved det tager lidt tid at producere dem nogengange

ja... lige netop... skal bare lige havde overbevist manden om at vi skal ha en til nu

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Kay skriver:

ja... lige netop... skal bare lige havde overbevist manden om at vi skal ha en til nu

heh god ide
håber det lykkedes for dig

Anmeld

15. marts 2013

Kay

BigHope13 skriver:

heh god ide
håber det lykkedes for dig

tak hvornår er det du har termin?

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Kay skriver:

tak hvornår er det du har termin?

pyha der noget tid endnu, rammer 7+0 i morgen, med termin den 2 november

så nu kan godt nå at følge lidt efter hehe

Anmeld

15. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor bliver hun stor og dygtig!! 

Her møvre alberte sig også rundt overalt, og sidder fast alle mulige steder. Tror ind i mellem at det er vores katte der lokker hende i " fælder" så hun ik ka jagte dem. Finder hende i hvert falde tit inde under sofabordet, mens hun skælder vældig ud. På den anden side af bordet sidder der så en kat, og ser vældig tilfreds ud  Vh stine

Anmeld

15. marts 2013

Moma

Hvor er hun bare skøn og sej sut hun har i munden! 

Anmeld

15. marts 2013

Kay

BigHope13 skriver:

pyha der noget tid endnu, rammer 7+0 i morgen, med termin den 2 november

så nu kan godt nå at følge lidt efter hehe

er fristet min rigtig gode veninde har også termin der omkring... mener det var 1 november

men manden vil gerne vente...

Anmeld

15. marts 2013

Kay

StineW79 skriver:

Ih hvor bliver hun stor og dygtig!! 

Her møvre alberte sig også rundt overalt, og sidder fast alle mulige steder. Tror ind i mellem at det er vores katte der lokker hende i " fælder" så hun ik ka jagte dem. Finder hende i hvert falde tit inde under sofabordet, mens hun skælder vældig ud. På den anden side af bordet sidder der så en kat, og ser vældig tilfreds ud  Vh stine

hahaha ja smu lumske bæster de katte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.