barnets første cykel:) (3år) hjæælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hmm ja det er da ærgeligt. Har du ikke noget familie der kan køre dig?

jooh måske, vil ihvertifald prøve på og finde ud af noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Vores datter kan sagtens kører på den i drengemodellen i samme størrelse. Men da hun har fødselsdag i næste uge vil vi købe en ny til hende. Hun prøvede at sidde på en i Kvickly i str. 16 og den kunne hun passe og tænker, at det var bedre, at købe den da hun så har den længere. Den er i str. 12 den vi har i drengemodellen.

Øv, at I har så langt til Kvickly. Kan du ikke bare gå ned i en anden forretning og prøve cyklen i str. 12, så ved du om størrelsen passer (det er standard størrelser), så kan du efterfølgende bestille den over nettet.

ja det er lidt træls. men alligevel jeg har lige været inde på coop (superbrugsens hjemmeside og de har en som er magen til denne på linket fra kvickly..Men lige nu er den udsolgt derinde..

og det var noget med at jeg måske får en email. når de vhar den på lager igen. da jeg prøvede og sende min mail til dem, men nu må vi se og håbe

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

Mor til Frederic og Freya skriver:

toy's ros (staves?) har også cykler.

det gode er også at de har mellem str. så hvis en 12" er for lille og en 16" for stor, så har de i toy's også str 14".

oki den tanke havde jeg ikke tænkt at de har cykler

tak for infoo

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg købte davids cykel i harald nyborg den kostede vist 600,-

jeg prøver os lige og kigger der inde på deres hjemmeside

Anmeld

4. april 2013

PernilleChristensen

Vi har også købt vores cykler i Kvickly, og de er ganske udemærket. De vokser relativt hurtigt fra dem igen så jeg har heller ikke lyst til at bruge for mange penge på dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.